KIKO 389 en ??9!

389 front

De naam zegt het al een beetje! Ik heb twee lakjes van Kiko! Ze lijken heel veel op elkaar maar zijn net iets anders!

Kijk je mee naar deze lakjes?

Zoals je ziet lijken ze echt heel erg op elkaar maar als je goed kijkt zijn ze toch net iets anders. Ik heb ze niet allebei gekocht omdat ik beide kleuren wou hebben. Een had ik een jaar geleden gekocht maar deze was bijna op. Toen ik de laatste keer in Duitsland ging winkelen (voor de shoplog klik hier!) zag ik een lakje dat bijna hetzelfde was! Dat was de rede dat ik een tweede kocht.

389 swatches

Dit zijn de swatches van het oude lakje. Het is een super mooie licht blauwe kleur die bijna licht geeft in fel zonlicht (zie foto rechts boven)! Ik ben echt gek op dit kleurtje! Daarom was ik ook zo blij dat ze een soort gelijke weer verkochten bij Kiko!

389 overig

Hier kun je misschien de verschillen tussen de lakjes goed zien! Op de achterkant staan de nummers van het lakje. Dit verklaard denk ik ook de vraagtekens in de titel ;). Het lakje waarbij de nummers te lezen zijn is het nieuwe lakje maar het oude lakje weet ik dus niet wat het is.

Merk: KIKO.
Naam: Nagellak van Kiko is naamloos.
Nummer: 389 en ??9.
Finish: Creamy.
Dekking: Na twee dunne laagjes goed dekkend.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: Dun kwastje. En lakt fijn!
Verkrijgbaar: O.a. in Duitsland bij CentrO.
Prijs: normaal €3,90.

Wat vind jij van dit kleurtje? En zie jij verschil?

Liefs, Myrthe

6 gedachtes over “KIKO 389 en ??9!

Plaats een reactie