Jessie J Nail art!

Afbeelding 20Een hele tijd terug had ik jullie ‘mijn Christina Aguilera’ nail art al laten zien en vandaag heb ik een nail art geïnspireerd op Jessie J! Het gaat nu niet op elementen uit een video maar om de nail art die Jessie J zelf op had!

Kijk je mee naar deze nail art?

Het filmpje van Jessie J kwam ik laatst tegen op Youtube en het viel me op dat ze een leuke nail art op had! Daarom leek me het leuk om deze na te maken! Ik weet sowieso zeker dat minimaal een van mijn volgers een Jessie J fan is dus ik hoop dat er meer mensen zijn die dit leuk vinden!

Dit is het filmpje waar de nail art in voorkomt. Als je het liedje wilt horen kun je hem doorspoelen naar ongeveer 1 minuut want daarvoor praat ze even. Of je kunt daar natuurlijk naar luisteren, wat jij wilt! Ze heeft wel een beetje aparte kleding aan.. Dat is niet helemaal mijn ding maar ieder zijn smaak natuurlijk!

jessie j nagels

Net als bij de Christina nail art heb ik screenshots gemaakt van de video om zo aan jullie te laten zien wat ik bedoel. Hier een aantal foto’s van de nagels van Jessie J!

jessiej1 jessiej jessie j

En dit is wat ik ervan gemaakt heb! Natuurlijk heb ik weer een accent nagel gemaakt zoals ik wel vaker doe. Ik vind dat net iets extra’s geven. Maar je kunt er ook voor kiezen om dit net als Jessie J niet te doen. Het idee is om je nagels in twee verschillende kleuren te lakken en wanneer deze droog zijn er een panter print op te maken. Voor een tutorial van een panter print klik hier. Er zit hier alleen geen kleur in de vlekken. Je kunt de vlekken zo groot of klein maken als je zelf wilt. Hoe kleiner je ze maakt hoe moeilijker ze worden natuurlijk!

Wat vind je van deze nail art? Heb je zelf nog filmpjes waarvan je graag een ‘re-make’ wilt zien?

Liefs, Myrthe

5 gedachtes over “Jessie J Nail art!

  1. Super mooi gedaan!
    Ik ben die jessie j fan op YouTube hahahahaha
    Helaas waren dat de liedjes van een vriendin en mij die ruzie gehad hebben en daardoor niet meer zulke goede herinneringen aan haar liedjes heeft :(
    Tjaaa niets aan te doen!
    Gefeliciteerd nog met je eerste voldoendes voor je examens!

Plaats een reactie