Review Prima Donna en Nicky’s Lingerie

Goede bh’s kopen is altijd lastig! Daarom laat ik jullie vandaag zien wat mijn favoriete merk is en waar ik deze koop!

Kijk je mee?

De winkel waar ik mijn bh’s koop is Nicky’s Lingerie in Eindhoven. De bh’s zijn wel wat duurder dan de bh’s van Hunkemöller of andere winkels maar de kwaliteit is ook wel veel beter! Ze hebben verschillende merken te koop dus er is voor iedereen wel iets te vinden! Wanneer je een grotere bh maat hebt raad ik je aan om hier je bh’s te kopen! Dit omdat je bh’s dan veel fijner en beter zitten. Dit ziet er natuurlijk ook mooier uit! Vaak zie ik meiden met grotere borsten rondlopen met een slechte bh, en dit valt gewoon op. Het is gewoon zonde want met een goede bh in de juiste maat is het zoveel mooier!

Ik heb zelf echt lang gezocht naar een goed bh merk dat ook bh’s in grotere maten verkoopt. Ik heb echt verschillende merken gehad maar ze vielen bijna allemaal tegen. Zelfs van Marlies Dekkers heb ik lang gedragen. Maar de kwaliteit hiervan is niet super. Als je de bh’s langer hebt merk je dat de pasvorm minder word. Dit is natuurlijk erg zonde als je kijkt naar de prijs van deze bh’s!

Sinds een jaar draag ik bh’s van Prima Donna. En dit is echt een super merk! De pasvorm is super, de bh’s zien er echt heel mooi uit en de kwaliteit is gewoon geweldig! De bh’s die ik heb zijn nu dus ongeveer een jaar in gebruik en ze zitten allemaal nog hetzelfde als toen ik ze kocht!
Primma Donna heeft ook super veel verschillende soorten bh’s, ze hebben dus echt voor iedereen iets! Je kunt even een kijkje nemen op hun site voor de collecties. Je zult zien dat de bh’s echt super mooi zijn! Er word echt gekeken naar de afwerking en er zit altijd super mooie decoratie op de bh’s.


Laatst deed ik mee aan een winactie via Nicky’s lingerie. Je kon hiermee en fan dag winnen van Prima Donna. En ik heb gewonnen! Ik ga samen met een aantal andere vrouwen een dagje naar de fabriek van Prima Donna en krijg hier een presentatie over het merk te zien! Echt super leuk! Hierover ga ik ook een artikel schrijven voor op mijn blog!

Nicky’s Lingerie is voor mij echt mijn favoriete winkel qua lingerie! Ik moet er wel een eindje voor reizen maar ik heb dit er zeker voor over. De mensen zijn er heel aardig en ze helpen je echt goed. Ze staan er niet om te verkopen maar om je te adviseren! Dit is echt een groot verschil, mensen die verkopen smeren je namelijk dingen aan die eigenlijk niet bij je passen of niet goed zitten.
Bij Nicky’s Lingerie proberen ze je juist te helpen en zeggen ze ook eerlijk wanneer een bh niet goed zit of niet mooi uitkomt. Ik vind dit echt fijn, zo krijg ik niet het gevoel dat ik met dingen de winkel uitloop die eigenlijk niet goed zitten. Ik zou deze winkel dus ook aanraden als het om goede lingerie winkels gaat! Je kunt ook via internet bestellen maar het is natuurlijk lastig omdat je dan niet kunt passen voor je het koopt. Daarom vind ik het persoonlijk makkelijker om naar de winkel te gaan. De bh’s worden los van het ondergoed verkocht. Dit vind ik persoonlijk erg makkelijk want ik koop eigenlijk alleen maar mijn bh’s hier. Mijn ondergoed koop ik gewoon bij Hunkemöller dit scheelt natuurlijk veel qua prijs. Hoewel ik een compleet lingerie setje natuurlijk wel mooier vind, maar op dit moment heb ik daar gewoon geen geld voor.
Nicky’s Lingerie heeft ook een Facebook pagina, je kunt hiermee elke week kans maken op 50% korting op een artikel naar keuze! Dit heb ik een keer gewonnen en dat is natuurlijk ook erg handig!
Daarnaast heeft Nicky’s Lingerie het hele jaar door badkleding te koop, als je rond deze tijd dus op zoek bent naar een leuke bikini kun je daar ook voor terecht! 

Nicky’s Lingerie denkt echt aan de klant, ze zijn volgens mij altijd bezig met zichzelf verbeteren. Ik vind deze oplossing erg leuk en makkelijk. Zelf sta ik ook altijd te klunzen met verschillende bh’s in de paskamers. Deze haakjes zijn dan erg makkelijk! Je kun de bh’s meteen ophangen bij het haakje wat van toepassing is! Zo hoef je niet na het passen te bedenken welke je ook al weer fijn vond zitten en welke juist niet!

Ook dit is erg makkelijk! Langs de rekken met bh’s staan deze leuke afbeeldingen van Bh’s met daaronder de omvang! Dit is echt super handig! Zo kun je makkelijk zien in welk rek je moet kijken zonder dat je hoeft te zoeken naar de kaartjes van de bh’s!

Door deze redenen ben ik dus erg blij dat ik kennis heb gemaakt met Nicky’s Lingerie en ik hoop dat ik op deze manier andere meiden ook blij maak. De bh’s zijn wel duurder maar door de goede kwaliteit doe je er langer mee en ze zitten veel mooier en beter! Daarom is het slimmer om een dure bh van een goed merk te kopen i.p.v. een aantal bh’s van een goedkoop merk! Binnenkort komt er ook een artikel online over je juiste maat vinden!

Nicky’s Lingerie is te vinden op:
Kruisstraat 95
5612 CE Eindhoven
Tel. 040-2449969

Wanneer je een leuke bh op hun facebook pagina of website ziet staan kun je altijd even bellen of ze deze nog in jou maat hebben!

Waar koop jij je bh’s?

Afbeeldingen komen van de facebook pagina van Nicky’s lingerie.

Geef een reactie

