Instagram foto’s!

Afbeelding 23Al een tijdje heb ik instagram, maar ik heb nog nooit foto’s op mijn blog gezet! Dit leek me wel leuk om te doen!

Kijk je mee?

Mij volgen op Instagram kan natuurlijk! Vind ik leuk zelfs! Klik hier om naar mijn profiel te gaan of zoek me op nicenailarts!

Hierboven zie je de nagels van Hilde! Ze woont sinds kort schuin tegenover me! Echt heel leuk, ik heb haar al gewaarschuwd dat ze vaak als proefkonijn gebruikt zou gaan worden. Dit vind ze helemaal niet erg ;) Deze nail art staat ook op mijn blog! Klik hier om de tutorial te bekijken!

Afbeelding 34

Sinds kort werk ik bij de BP! Leuk en gezellig werk! Een nadeel: soms moet je om kwart voor 6 beginnen! Het is dan dus nog donker als ik naar mijn werk fiets!

Afbeelding 33

Is er iemand die mij kan vertellen waar ik deze usb kan kopen?? Dit plaatje vond ik op internet maar kan ze nergens vinden.. Als je het weet hoor ik het graag!

Afbeelding 32

Laatst had ik mijn nagellak stash online gezet! (klik hier om hem te bekijken) Dit is het kastje waar alles in staat. Hij begint al wat aan de volle kant te worden dus er komt er weer een aan!Afbeelding 22

Zoals ik net al zei wil ik een tweede helmer kastje om mijn nagellak in te doen! Bij de BP mogen we het geld wat we krijgen als fooi zelf houden! Ik ben van plan om dit geld apart te houden en hiervan een nieuwe helmer te kopen! Het duurt zo nog wel even maar dan heb ik er wel iets heel leuks van gekocht!

Afbeelding 31

Volgens mij is dit de foto waar ik de meeste comments op gehad heb! Het is namelijk een oplader op accu. Deze kun je dus mee nemen en zo kun je je iPod/iPhone of andere telefoon overal opladen! Super handig (vooral als je net als mij je iPod nog wel eens vergeet op te laden!) Hierover wil ik binnenkort (als het niet meer zo druk is met examens) een artikel over maken omdat er zoveel vraag en interesse naar is! Nog even geduld dus!

Afbeelding 30

Vorige week maandag hadden we een BBQ omdat mijn vader en moeder maar ook oom en tante 25 jaar getrouwd zijn! Ze hebben samen een bruiloft gegeven! Dat moest dus gevierd worden met een gezellige BBQ met iedereen!

De nagels die ik die dag op had kun je hier vinden! De nagels die ik bij mijn tante had gemaakt voor haar feest hier! En de nagels die ik zelf op had met de feesten van mijn ouders en oom en tante hier!

Afbeelding 27

Toen we terug reden van het feest van mijn oom en tante ging de zon net onder! Tijd voor een foto dus ;) Ik vind dat altijd zo mooi de lucht als de zon ondergaat!

Afbeelding 28

Voor mijn ouders feest hadden mijn broertje (Ingmar) en ik cakejes gebakken! Super lekker!!

Afbeelding 29

Ingmar is nogal dol op groene m&m’s! Dus die haalt hij er altijd uit voor we er iets mee kunnen doen ;)

Afbeelding 25

Mijn mini shoplog van China Glaze! Vier mooie kleurtjes! Zoals je ziet heb ik ook ontdekt hoe je effecten over je foto’s kunt plaatsen!

Afbeelding 26

Omdat mijn ouders zondag een weekendje weg waren hebben mijn broertje en ik zelf maar een brunch gemaakt! Hoort er toch een beetje bij op moederdag!

Afbeelding 24

Dit lakje zag je deze week online komen! Klik hier om goede foto’s te zien! Ik had hem (met een effectje, haha) op instagram gezet!

Afbeelding 22

Mijn broer heeft sinds een aantal dagen ook Instagram! Als je zijn profiel wilt zien en wilt volgen klik hier! Hij maakt veel schilderijen, graffiti en airbrush kunstwerken en gaat deze vanaf nu dus op instagram zetten! Ook op zijn Facebook pagina heeft hij een hoop foto’s staan!

Dit waren de foto’s van de afgelopen weken! Heb jij nog iets leuks mee gemaakt?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Instagram foto’s!

Geef een reactie

