Ducknails…

tumblr_m5vwidyMwQ1r6bqbno1_500Met een hele verre hersenkronkel kwam ik van pasen op ducknails. Tja, wat moet ik hier nou van denken. Het is iets wat al langer bestaat maar ik zag het laatst pas. Het heeft me werkelijk waar verbaasd.

Kijk je mee?

Ik snap dit niet zo goed. Persoonlijk vind ik het er echt niet mooi uit zien! Dit plaatje hierboven laat wel de overeenkomsten zien tussen ducknails en eenden poten. Het enige voordeel dat ik hiervan kan zien, is dat je meer oppervlakte hebt om je nail art op kwijt te kunnen. Maar nee daarom ga je mij niet zien met zoiets.

Een vraag die ik online voorbij zag komen: Hoe peuter je hiermee in je neus? Even serieus, al is het maar als je jeuk hebt.. Hoe doe je dat?! (en hé, iedereen doet dat wel eens..)

Mij lijkt het super onhandig en ik vind het er niet mooi uit zien. Maar iedereen zijn eigen mening natuurlijk!

Maar wat vind jij hier nou van??? Ik ben nieuwsgierig naar wat anderen vinden van deze nagels. Laat dus een reactie achter met je mening!

Hier nog even een aantal foto’s van ‘ducknails’:

tumblr_mebvdb80bS1qgtijpo1_500 tumblr_mbyhkqoneW1rotr9po1_500 tumblr_m8o9ua4rzB1qckqolo1_500 tumblr_m7xxqccucb1r2agrqo1_500

Wat vind jij van deze nagels??

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

6 gedachtes over “Ducknails…

  1. Ik zie het ook nogal eens langs komen, maar vind het persoonlijk ook vreselijk. Haha! Ik heb er niks tegen, maar zal het zelf nooit van me leven willen! ;) En wat jij al zegt, ieder zijn mening natuurlijk.

  2. Het gebeurt me nu al soms dat ik mezelf perongeluk krab doordat mijn nagels een beetje lang zijn, maar ik denk dat je dat hiermee nog veel vaker hebt en het lijkt me voor heel veel dingen ontzettend onhandig!

  3. Ieuwwww! Ik snap echt niet wat hier mooi aan is, ik geef je helemaal gelijk! Het moet ook erg onhandig zijn! Ik had het al gezien, maar ik wist de naam er niet van. Ik dacht bij ducknails aan kleine gele kuikentjes die op je nagel zouden staan :)

Plaats een reactie