NOTD ~ Pasen!

notd pasen

Als eerst natuurlijk: Een hele fijne pasen toegewenst! Ik hoop dat je veel leuke dingen gaat doen met gezellige mensen!

Eerder liet ik je al twee nail arts zien die leuk zijn voor pasen. Nu heb ik zelf voor pasen deze twee nail art gecombineerd tot een super leuke nail art!

Kijk je mee?

Eigenlijk had ik al een andere nail art gemaakt maar mijn moeder vond dat ik een paas nail art moest maken. Dus vandaar deze leuke nail art. De nail art die ik eigenlijk had ga ik natuurlijk nog wel een keer laten zien op mijn blog!

Voor de paaseieren nail art klik hier! En voor de paashaas nail art klik je hier! Het leuke van je eigen nail arts maken is dat je ze zo kunt maken dat jij ze leuk vind!

NOTD pasen2

Volgens mij heeft mama mijn lente tag ook gelezen want we hadden alleen witte en melk chocolade eieren! Ik vond het wel leuk om deze erbij te doen op de foto!

notd pasen lakjes

Bij deze nail art kun je mijn liefde voor Duitse lakjes weer goed zien! Ik heb namelijk vier kleurtjes van Manhattan gebruikt: 53F, 67S, 21G en 78C. Ook heb ik flormar 400 en P2 530 uit Duitsland gebruikt. Ik heb nog twee lakjes die gewoon te koop zijn in Nederland gebruikt: Essence Enchanted Fairy 36 en NYC City blackout 119.

Je kunt natuurlijk gewoon leuke kleurtjes uit je eigen stash gebruiken!

Ga jij iets leuks doen met pasen?

Liefs, Myrthe.

2 gedachtes over “NOTD ~ Pasen!

Geef een reactie

