Australian Nail Art

aurstralie nail art

Zoals je misschien al weet ben ik dol op Australië! Thuis hebben we een aantal onderzetters die we in Australië gekocht hebben. Al die stipjes vond ik wel leuk om een nail art van te maken dus dat is wat er is gebeurd!

Kijk je mee?

Voor deze nail art heb je drie kleuren nodig die bij elkaar passen. Je kunt ervoor kiezen om ‘Australische’ kleuren te kiezen zoals bruin, rood, groen en andere natuurlijke kleuren. Maar zoals je ziet had ik meer zin in vrolijke kleuren! Verder heb je nog dottingtools nodig.

australie turorial

Dit is zeker de langste tutorial die ik ooit gemaakt heb! Maar hier komt hij dan:

Eerst een basecoat!

1. Lak je nagels met een leuke basis kleur en laat dit goed drogen.

2. Maak met kleur 1 (bij mij paars) een stipje op je nagels.

3. Met kleur 2 (bij mij blauw) maak je met zes stipjes een rondje eromheen.

4. Vervolgens pak je weer paars en maak je weer een rondje om het blauw.

5. Maak met blauw een stipje op een gedeelte waar de nagel nog niet veel bedekt is.

6. Met paars maak je hier weer een kring omheen.

7. Pak weer je blauwe lakje en maak om het paarse een kring.

8. Herhaal dit waar mogelijk met paars.

9. Doe hetzelfde met blauw.

10. Vul de laatste puntjes op met paars.

Als je nagel nu nog niet vol zit kun je de laatste stappen herhalen tot hij wel vol is!

En vergeet niet je topcoat zodat je lekker lang van je Australische nagels kunt genieten!

australie nail art2

Ik vind deze nagels echt heel leuk! En met vrolijke kleurtjes kan het mooi met het zonnetje wat zich af en toe laat zien! Toen ik dit op mijn nagels had dacht een meisje uit mijn klas zelfs dat het nagelstickers waren! Halloooo egoboost ;)

australie lakjes

Natuurlijk kon ik het weer niet laten om Duitse nagellakjes te gebruiken. De lakjes die ik heb gebruikt: P2 530 charming, KIKO (nr is niet meer leesbaar) en P2 540 poetic. Maar je kunt natuurlijk ook andere kleuren gebruiken voor deze nail art!

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe.

8 gedachtes over “Australian Nail Art

Geef een reactie

