Happy Australia Day!

IMG_2014-2

Vandaag is het een grote feestdag in Australie! Sterker nog, iedereen is morgen vrij door deze feestdag! Het heet Australian Day en ik denk dat het een beetje te vergelijken is met Koninginnedag (of dit jaar Koningsdag) Natuurlijk ga ik als echte toerist even een kijkje nemen wat deze dag brengt en ik denk dat ik ook ga vloggen voor jullie!

Bij zo’n feestdag hoort natuurlijk een leuke nail art! Eerder heb ik al de Australian flag nail art gemaakt. Hiervan is ook een tutorial. Vandaag heb ik een vlag gemaakt en de rest een witte basis met rode en blauwe streepjes. Ik had er nog een subtiele glitter lak over aangebracht maar vond het toch nog een beetje te saai. Vandaar dat ik er uiteindelijk nog wat extra glitters op heb gedaan!

IMG_2020-2

Dit is mijn NOTD Australian Day! Ik ben benieuwd wat de dag gaat brengen maar ik hou jullie denk ik wel op de hoogte via Instagram!

Liefs, Myrthe

6 gedachtes over “Happy Australia Day!

Geef een reactie

