Ice nail art!

IMG_1757-2

Hoewel ik gehoord heb dat de winter in Nederland dit jaar wel mee valt vond ik het toch leuk om deze nail art te delen. Het geeft een heerlijk koud effect!

Although I’ve heard that the winter in The Netherlands isn’t that bad I still like to show you this nail art! 

2014-01-05 17.19

Ik maakte deze nail art eerder op de nagels van Sarah. Een meisje dat ook als au pair in Australie werkt. Deze foto plaatste ik op instagram. De nail art viel in de smaak, ik kreeg een hoop likes! Daarom lijkt het me leuk om hem ook op mijn blog te laten zien met een tutorial!

I’ve made this nail art on Sarahs nails before. She works as an au pair in Australia as well. I posted the picture on instagram. A lot of people liked the photo so I decided to make a tutorial and show it to you!

IMG_1733-2

Zoals je misschien wel verwacht had begin je met een witte basis. Ik gebruik flormar 400. Deze dekt prima en is niet heel duur! Op deze foto heb ik twee laagjes gebruikt.

I think you already expected that you need to start with a white base. I always use flormar 400. This is a good white nail polish and not expensive! I only used two layers on this picture.

IMG_1751-2

Maak met verschillende kleuren blauw ‘ijspegels’ op je nagels. Ik heb voor drie verschillende blauwe kleuren gekozen.

Make icicles on your nails in different shades of blue. I choice three different colors.

IMG_1755-2

Daarna kun je nog wat rhinestones toevoegen. Breng eerst wat topcoat aan op de plek waar je ze wilt hebben en druk de rhinestone er daarna in. Ik heb gekozen voor verschillende kleuren en vormen maar je kunt het ook rustiger houden. Als alles droog is kun je het nog even aflakken met een topcoat zodat het langer blijft zitten!

You can add some rhinestones to finish it. Apply a bit of topcoat on your nail and put the rhinestone in it when it’s still wet. I choice to use different colors and shapes but you can choose to make it a bit more simple. When everything is dry you can finish it up with a topcoat to make it stay on your nails!

Love, Myrthe

3 gedachtes over “Ice nail art!

Geef een reactie

