Ask me anything: Australia!

1458583_10200264717541044_1540731734_nZoals jullie hoogstwaarschijnlijk wel meegekregen hebben ben ik al een tijdje in Australie. Nou vind ik het altijd heel leuk om dingen te weten te komen over een ander land. Dingen zoals de cultuur, de mensen enz enz.

As you may know, I’m in Australia for a few months now. I always like to get to know new countries, their culture, the people etc etc.

Mijn vraag aan jullie is nu dus ook om in een reactie achter te laten wat je nog graag zou willen weten over Australie. Dit kan echt van alles zijn! Als ik na een tijdje een hoop leuke vragen heb verzameld ga ik ze proberen te beantwoorden. Zo komen jullie iets te weten over een andere cultuur maar kan ik misschien ook vragen krijgen waar ik niet eens over nagedacht had. En op die manier kom ik weer iets te weten over dit land! In mijn ogen een beetje een win win situatie dus!

Wat je moet doen: Bedenk een leuke en originele vraag over Australie. Zet deze in de reacties en ik probeer hem te beantwoorden voor je!

What I would like you to do now is put your question in a comment. It can be anything about Australia. After a while I will try to give an answer to all the questions. In this way you will find out more about the Australian culture. And maybe you will ask me a question that I didn’t even think about before. In that way I can find out more and more about this lovely country!

What you can do: Put a nice, orininal question about Australia in the comments. I will try to give you an answer!

Love, Myrthe

Een gedachte over “Ask me anything: Australia!

Geef een reactie

