NOTD NYE!!

nyeVandaag is het alweer de laaste dag van 2013, en morgen is het alweer 2014! Ik ga het oud en nieuw dit jaar op een speciale manier vieren. Ik ga namelijk naar het centrum van Melbourne om het daar met een andere au pair te vieren! Ik heb er super veel zin!!

Today is the last day of 2013 already, and tomorrow it’s 2014! I’m going to celebrate this NYE a special way. I’m going to the centre of Melbourne to celebrate it with another au pair! I’m really looking forward to it!

Bron

Wat ga jij doen met oud en nieuw? Vier je het met vrienden of familie? Of net als mij heel ver weg van huis?

What are you going to do on NYE? Are you going to celebrate it with friends and family? Or just like me far away from your home town?

2014

Bron

Ik wens jullie in ieder geval alvast een hele fijne jaarwisseling en het beste voor 2014!! Ik hoop dat jullie veel leuke dingen mee maken!

I wanna wish you a nice NYE and all the best for 2014!! I hope you’ll do a lot of nice things!!

Dit zijn mijn glitterige nagels voor vanavond! Wat heb jij op je nagels voor oud en nieuw?

These are my NOTD for tonight! What’s on your nails for NYE?

Love, Myrthe

3 gedachtes over “NOTD NYE!!

Geef een reactie

