Australian Christmas nail art!

IMG_1367-2

Merry Christmas!!!!!

Zoals ik in het kerst nail art artikel al zei zou ik vandaag een typisch Australische kerst nail art online zetten!

As I told in the Christmas nail art list, I’m putting a real Australian Christmas nail art online!

Als eerst wil ik iedereen heel graag een super fijne kerst wensen! Ik hoop dat jullie het gezellig kunnen vieren met vrienden en familie!! Geniet ervan!

I want to wish everybody a merry merry Christmas!! I hope you can celebrate it with lots of friends and family! Enjoy!!

Omdat ik niet verwacht had dat een normaal persoon met een kangoeroe kerst nail art op zijn handen rond wil lopen heb ik hem niet eerder online gezet en de wat draagbare nail arts voor kerst al laten zien.

Because I didn’t really expect that normal people will be walking around with a kangaroo Christmas nail art on their nails I decided to put this one on my blog after I showed you the more wearable nail arts.

IMG_1343-2

Start met een witte basis laag om de achtergrond kleuren beter uit te laten komen. Laat dit goed drogen voor je verder gaat.

Start with a white base to let the background pop up a bit more. Let this dry before you continue.

IMG_1348-2

Met een sponsje maak je een gradiënt met geel, oranje en rood. Je kunt je nagelriemen afplakken met plakband zodat je minder schoonmaak werk hebt.

Use a sponge to make the gradiënt with yellow, orange and red. You can put sticky tape on your cuticles. If you do so you don’t have to clean up that much when you finished your gradiënt.

IMG_1352-2

Gebruik een wattenstaafje om je nagelriemen schoon te maken.

You can use a cotton swab to clean your cuticles.

IMG_1354-2

Maak op je wijsvinger de slee van Santa. Hiervoor kun je een klein kwastje gebruiken.

Make Santa’s sleigh on your index finger. You can use a small brush.

IMG_1356-2

Ga vervolgens verder met de kangoeroe’s. Als je een gewone kerst nail art wilt hebben kun je hier natuurlijk ook rendieren van maken. Voeg nog wat boompjes toe onder de slee en kangoeroes.

Continue with your small brush to make the kangaroo’s. If you want to have a normal Christmas nail art you can make reindeers. Also add some small tree’s underneath the sleigh and kangaroo’s.

IMG_1365-2

Mijn kangoeroe’s en slee zaten nogal laag op mijn nagels waardoor de bovenkant nogal leeg was. Ik heb hier vogels gemaakt om het wat leuker te maken

My sleigh and kangaroe’s where a bit low on my nails. So there was a lot of emty space above them. I added a few birds to fill it up a bit.

Wat doe jij op eerste kerstdag?

What are you doing on Christmas day?

Love, Myrthe

6 gedachtes over “Australian Christmas nail art!

  1. Wat grappig, heel mooi gedaan! ik ben nu gezellig bij de familie van mijn vriend en we gaan zo heerlijk eten :) Ik wens jou ook hele fijne dagen toen met familie & veel liefde!

Geef een reactie

