DIY Kerstcadeautjes!

IMG_1369Ben je in een creatieve bui? Of heb je niet zoveel geld te besteden aan kerstcadeautjes? Zoek je een echt persoonlijk kerst cadeau? Maak ze dan zelf!!

You wanna do something creative? You don’t want to spent that much money on Christmas gifts? You want to have a personal Christmas gift? Make them yourself!! Koop ergens een paar goedkope kerstballen. Ik heb gekozen voor plastic kerstballen omdat mijn au pair gezin een kat heeft. Ik ben bang dat de glazen kerstballen binnen no time kapot zijn.

Buy some cheap ornaments. I chose for plastic baubles because my au pair family have a cat. I’m afraid that glass baubles will be broken in no time.

IMG_1370 Pak wat nagellak erbij en ga aan de slag. Het is wel een werkje maar ik vind het veel leuker om zulke cadeaus te geven! Ik begon met de kerst kleuren, zwart, wit en holografisch. Ik eindigde met ongeveer alle kleuren die ik in Australie had. Voel je vrij om de kleuren te gebruiken die jij leuk vind of nodig hebt!

Get some nail polish and do your thing. It takes a long time to make the gifts but I think it’s way more fun to give! I started with the Christmas colors, black, white and holograpic. When I finished the whole table was full of different nail polishes. Feel free to use the colors that you like or need!

Ik heb op de ene kant een afbeelding gemaakt van iets wat met kerst te maken heeft. Als je geen inspiratie hiervoor hebt typ dan even kerst of Christmas in op google afbeeldingen en je zult zien dat er veel leuke dingen tussen staan! Op de andere kant heb ik een persoonlijk bericht geschreven. Versier het met wat rhinestones en het word al meteen een stuk vrolijker! Op die van Dexter heb ik een Mario gemaakt. Hij wilde graag een mario van nagellak op zijn nagels maar zijn nagels zijn daar te klein voor. Nu heeft hij toch nog een nagellak Mario.

On one side I made a illustration of something Christmas. If you don’t have any inspiration you can type Christmas on google images and you will find a lot of fun things!! On the other side I wrote a personal message. Decorate it with some rhinestones and it looks really pretty! Dexters ornaments got a Mario on it. He always wants me to make a Mario from nail polish on his nails but his nails ar way to small for that. Now he got his Mario made from nail polish!

Wat vind jij leuk om te geven?

What do you like to give?

Love, Myrthe

9 gedachtes over “DIY Kerstcadeautjes!

  1. wat leuk bedacht & je doet het ook zo mooi :D Gaaf hoor! Ik wil voor mijn moeder een aantal spulletjes samen verpakken in een mooie glazen pot, zo heeft ze een mooie pakketje :D

Geef een reactie

