Foto’s #6

2Het is alweer een hele tijd geleden dat ik mijn foto’s online heb geplaatst dus ik vond het wel leuk om ze weer een keer te laten zien! De foto’s hebben niet allemaal op mijn instagram gestaan. Sommige vond ik wel leuk om hier even te delen.  

Dit wil ik even zeggen: als je het te oneerlijk vind dat ik nu weer zomer hebt terwijl jij in de kou zit, denk er dan aan dat ik volgend jaar twee keer winter en herfst heb ;)

Ik ben van Canberra naar Melbourne gegaan om wat meer geluk te zoeken (ondertussen ook gevonden!). In de bus had ik echt de beste plaats ever! Geen andere plaats had zoveel beenruimte als die van mij! * Het gebouw is Flinderstreet Station. Ik ben verlieft. Elke keer als ik hier ben of dit zie denk ik meteen aan Melbourne!

1

Ik ben een tijdje bij vrienden geweest en ik heb de nagels van het meisje twee keer gedaan! De eerste had ze zelf op internet gevonden en de tweede is hetzelfde als deze nail art.

3

De quote op dit boekje is echt toepasselijk voor me. Niet dat niemand mijn naam hier weet maar ze kunnen het gewoon echt niet uitspreken. Gewoon totaal niet. Als ik koffie bestel zeg ik maar dat ik martha heet dan kunnen ze er tenminste nog iets van maken. * Deze armbandjes kocht ik bij Cotton on! Ik vind ze echt heel cute en ik heb het goede doel ermee gesteund, kan niet beter denk ik!

4

ICE CREAM!! De linkse at ik op mijn verjaardag en de rechtse at ik een dag van te voren. Gewoon omdat het nu kan ;)

5

Het uitzicht vanuit de auto toen we mijn verjaardag gingen vieren. * Een typische Australische kerst. Een kerstman met een surfplank op het strand!

6

Op mijn verjaardag heb ik wat af geskyped! Natuurlijk de mensen thuis en nog twee vriendinnen! Altijd leuk om mensen van thuis te spreken! * Een paar dagen na mijn verjaardag gingen we naar het strand!

7

Vrijdag is nagellak dag hier. De meiden mogen geen make up op als ze naar school gaan en nagellak hoort daarbij. Dus als ik de nagels op vrijdag doe kunnen ze er tenminste nog een weekendje van genieten. Links Cordi’s nagels, Despicable me. Midden Tascha’s nagels, kleurveranderend met rhinestones. En rechts Dexters nagels, de ene hand groen met ‘luigi’ erop en de andere hand rood met ‘mario’.

8

Kinderfeestje van Tascha. Ze was een dag voor mij jarig en ze gingen naar The Tiny Chef! Heel leuk! * Als vervroegd verjaardags cadeau kreeg de moeder een BBQ. Deze moesten we natuurlijk uitproberen!

9

Als Dexter en ik weer eens voor de 20 miljoenste keer Despicable me (een of twee) kijken gaat hij vaak op mijn schoot liggen. Hij klimt dan gewoon midden in zijn verhaal op mijn schoot alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Echt te cute!

10

Dexter mocht laatst verkleed naar Kinder. Hij moest daar om 11:45 zijn en hij heeft de hele morgen gevraagd hoelang het nog duurde. * Dit gebeurd er als Cordi haar zonnenbril aan Dexter geeft.

11

Beesten benden op bezoek! Links de kat die echt heel bang is voor me. Elke keer als ik hem probeer te aaien rent ze weg. Rechts twee schattige hondjes die op het begin ook een beetje bang waren. Daarna mocht ik ze wel aaien!

12

Vuurwerk bij het Chrismas Lights Festival. Ik vind vuurwerk altijd super! * Trowback. Dit is de tweede week volgens mij. Dit was op bondi beach.

Dit waren mijn foto’s en belevenissen tot nu toe. Wat heb jij de laatste tijd gedaan?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Foto’s #6

Geef een reactie

