Verjaardags pakketje!!

IMG_1182

Als je aan de andere kant van de wereld zit is het nogal moeilijk om pakketjes zo te plannen dat ze precies op je verjaardag aankomen. Mama heeft goed haar best gedaan met haar pakketje maar het was toch wat te laat. Een week na mijn verjaardag kon ik het eindelijk uitpakken en nu laat ik het aan jullie zien!

Het leukste cadeautje vond ik toch wel het Pandora bedeltje. De vlinder heb ik van mijn ouders gekregen. Mijn moeder noemt me altijd madam butterfly dus dit is natuurlijk weer heel toepasselijk. De koala heb ik mezelf cadeau gegeven en het Oprah House had ik gekocht toen ik in Sydney was.

IMG_1173

Dit heb ik gekregen van Hilde, een goede vriendin van me. Ik heb even gewacht met de kaarsjes aansteken tot ik het op de foto gezet had maar nu kan ik ze eindelijk aansteken!

Natuurlijk een hoop kaartjes. Ik moet zeggen normaal doen kaartjes me niet zo heel veel. Ik lees ze, hang ze op de muur waar ze dan ff hangen en that’s it. Maar deze kaartjes ga ik allemaal bewaren en zeker weten mee naar Nederland nemen :) Het is toch allemaal wat specialer als je aan de andere kant van de wereld zit. Iedereen die een kaartje heeft gestuurd dank je!! Ben er heel blij mee!

Mama is altijd goed in kleffe cadeautjes uit te zoeken. Normaal doet ook dit me niet zo super veel maar wederom aan de andere kant van de wereld word het toch wat specialer ;)

IMG_1188

Wat er ook nog in het pakketje zat, niet echt als verjaardags cadeau maar omdat ik gevraagd had of ze dit op konden sturen: Kruidenboter kruiden!! Er zaten vijf pakjes in maar een is al opgegaan bij de BBQ van afgelopen week. Ik ben echt verslaafd aan stokbrood met kruidenboter maar helaas doen ze daar hier niet aan. Nu kan ik het toch maken!

IMG_1192

Ook vlokken zijn niet te koop in Australie (net als hagelslag). Nu kan ik dus toch genieten van een lekkere boterham met vlokken!

Ik heb ook nog een kaasschaaf gekregen haha. Deze word intensief gebruikt en was vies toen ik de foto’s maken maar ik denk dat jullie het idee van een kaasschaaf wel snappen (hier moest ik het wel ff uitleggen haha).

Het zijn duidelijk minder cadeautjes dan vorig jaar maar het is nu natuurlijk ook wat moeilijker. Ik ben blij met de cadeautjes die ik gekregen heb en ze beteken nu natuurlijk nog meer voor me. Het is ook maar goed dat ik niet veel of grote cadeaus heb gekregen. Het moet natuurlijk ook allemaal weer terug naar Nederland ;)

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Verjaardags pakketje!!

Geef een reactie

