Spam je blog!

spam now you can

Vandaag mag het! Je blog spammen! Normaal worden spam reacties meteen naar de prullenbak verplaats maar bij dit artikel is het toegestaan!

Vertel in het kort waar jou blog over gaat en waarom mensen juist op jou blog moeten kijken.

Zorg dat er ‘ http://www ‘ voor staat. Hierdoor word je link klikbaar en daardoor kunnen mensen makkelijk naar je blog!

Als er twee of meer links vermeld staan in je blog moet ik hem eerst accepteren. Het is dus slim om maar een link in je reactie te plaatsen!!

Veel plezier met spammen!!

Liefs, Myrthe

9 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Heey, wat aardig van je, dankjewel! (:

    Ik heb pas net mijn intrede gemaakt in het ‘bloggerswereldje’, maar het bevalt me tot nu toe erg goed! Mijn blog, ‘The Lovely Journal’, is een persoonlijke lifestyle blog. Mijn niche heb ik nog niet echt gevonden, maar momenteel blog ik over mijn avonturen in het prachtige Engeland (ik zit momenteel in Oxford), over mijn tussenjaar, mindstyle en eigenlijk gewoon alles wat ik interessant vind en de moeite waard is om over te posten (;
    Neem eens een kijkje!

    http://www.thelovelyjournal.nl

  2. Hi Myrthe! Top!

    Kom je ook eens kijken op HEARTPICKED? Een persoonlijk lifestyleblog door Noor (25) en Petra (29) – vanuit thuisbasis Amsterdam. About everything we heart! Fashion, food, fitness, gadgets, city trips, design, interieur, styling, Amsterdam en meer.

    Tot op http://www.heartpicked.com

Geef een reactie

