Streep & Stip!

IMG_1037-2

Mijn eerste nail art in het nieuwe gezin! Ik vind hem erg leuk vooral door de verschillende kleuren!

Ik ben helaas vergeten om foto’s tussendoor te maken. Maar eigenlijk is het best makkelijk! 

Eerst lak je alle nagels in een andere kleur. Je mag ze natuurlijk ook allemaal dezelfde kleur doen als je dat leuker vind. Kies iets leuks uit. Zorg er wel voor dat de lakjes niet te licht of te donker zijn. Anders valt het zwart en wit niet meer op.

Als de nagellak droog is maak je met een dun kwastje witte strepen op je nagels. Het geeft een leuk effect als je ze in verschillende breedtes maakt!

Nadat het witte goed droog is maak je met zwart stipjes op je nagels. Ik heb het alleen op de bovenkant van de nagel gedaan. Je kunt het natuurlijk ook op andere delen doen. Als je grote en kleine stipjes wilt gebruik dan verschillende groottes dottingtools!

IMG_1033-2

Zo heb ik deze makkelijke nail art gemaakt! De au pair kids waren er dol op en ik heb hun nagels ook al gedaan :)

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Streep & Stip!

Geef een reactie

