Catrice Feathers & Pearls LE!

De feestdagen komen er weer aan en dat valt echt te zien aan deze LE! Ik baal dat ik hem zelf niet kan halen maar ik wilde hem toch even aan jullie laten zien!

Wat Catrice hierover te zeggen heeft:

De Roaring Twenties zijn weer terug! De befaamde gouden tijden van de 20e eeuw waarin alles veranderde – wilde feesten, spectaculaire revues, burlesque danseressen en Hollywoodiconen – vormen de inspiratie voor de mode van nu. Speelse charlestonjurkjes met pailletten, glitters en veren in combinatie met weelderige kapsels veroveren de catwalks. Limited Edition “Feathers & Pearls” by CATRICE maakt dit modebeeld compleet vanaf december 2013 t/m half januari 2014. Of je nu zoekt naar een extravagante touch voor elke dag of gaat voor een grootse entree voor de avond – deze make-up in elegant goud en zilver, mysterieus zwart en vrouwelijk rood heeft het allemaal! Een feest van overdaad – by CATRICE!

Ik denk nu: Heel leuk dat inspiratie verhaal.. Maar ik vind het toch gewoon een kerst editie ;)

Catrice Feathers&Pearls Eye Palette

Kijk hoe mooi dit palette eruit ziet! Mooie bruikbare kleuren en super voor de feestdagen! Alsof de oogschaduw nog niet genoeg is zit er ook nog een eyeliner in. Dit palette kost €4,99.

Catrice Feathers&Pearls Ultimate Nail Lacquer

Wat een kleuren! Vooral die zwarte! Ik ben verlieft ;) Verkrijgbaar in de kleuren: C01 Flapper Style, C02 Golden Twenties, C03 Charleston’s Fame, C04 Roaring Red en C05 Running Wild. Verkoopprijs €2,99. Ik ben persoonlijk heel benieuwd naar de zwarte!

Catrice Feathers&Pearls Lashes For Gold

Mooie nepwimpers met een mooi goud detail! Dit past natuurlijk goed bij kerst en oud en nieuw! Verkoopprijs €3,99.

Catrice Feathers&Pearls Clear Brow Fixing Pen

Dit is een soort wenkbrauw gel. Zo kun je ervoor zorgen dat je wenkbrauwen de hele dag goed zitten. Dit klinkt misschien beetje vaag maar het lijkt me eigenlijk wel handig! Verkoopprijs €2,89.

Catrice Feathers&Pearls Nail Sequins

Glitters voor op je nagels. Leuk en feestelijk maar persoonlijk zie ik hier nooit het nut van in. Ik gebruik dan liever een leuke glitter lak. Mocht je deze toch graag willen kosten ze €2,99 per stuk.

Catrice Feathers&Pearls Lash&Eye Sparkling Gel

Als ik het goed begrijp is dit een soort glitter mascara/eyeliner. Je kunt hem gebruiken voor je wimpers of voor in je ooghoeken. Verkoopprijs: €3,39.

Catrice Feathers&Pearls Roaring Lip Colour

Mooie sierlijke kleuren voor de feestdagen! Verkoopprijs €3,99.

Catrice Feathers&Pearls Skin Pearls

Deze parels kun je op je huid plakken. Persoonlijk doe ik dit altijd met rhinestones en wimperlijm maar misschien is dit wel makkelijker. Verkoopprijs €3,59.

Persoonlijk ben ik wel enthousiast over deze collectie! Helaas kan ik hem in Australie niet scooren!

Wat vind jij van deze LE? Wat ga je zeker kopen?

Liefs, Myrthe

 

2 gedachtes over “Catrice Feathers & Pearls LE!

Geef een reactie

