Het gaat weer even duren..

Sorry voor dit bericht! Ik had het er liever niet op geplaatst.

Als je me op instagram volgt heb je al het een en ander mee gekregen. Maar deze week ben ik weggegaan uit mijn au pair gezin. De moeder vond dat ik niet in het gezin paste. De kids vonden van wel en het was dus ook heel moeilijk om gedag te zeggen tegen ze! Op dit moment zit ik in Melbourne met vrienden. Ze hebben hier maar een computer met internet dus ik kan hier niet aan mijn blog werken.

Ik had al wel een beetje vooruit gepland maar deze artikelen zijn alweer op. Sorry hier voor! Ondertussen kun je wel nog al mijn andere artikelen bekijken! Er staan er namelijk al heel veel op!! Je kunt bijvoorbeeld op mijn nail art pagina kijken voor leuke ideeen of op mijn handig pagina voor goede tips en andere dingen!

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk weer een leuk gezin vind en daar weer verder aan de slag kan met mijn blog!

Sorry voor het ongemak!

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Het gaat weer even duren..

Geef een reactie

