Boe! Nail Polish

IMG_0873

Ik moet eerlijk zeggen ik had niet aan Halloween gedacht toen ik dit lakje op mijn blog zetten. Maar nu ik erover na denk vind ik het een leuke keuze voor vandaag!!

Dit lakje hadden jullie al voorbij zien komen in mijn eerste Australische shoplog! Ik heb hem voor jullie geswatched en ik moet zeggen.. Het lakje doet zijn naam eer aan…

IMG_0863

Eerst probeerde ik het met twee laagjes. Dit omdat ik eigenlijk vind dat een gemiddeld lakje dan dekkend moet zijn. Maar helaas zie je op verschillende plaatsen nog mijn nagel…

IMG_0870

Met een derde laagje is het beter, maar nog niet super. De naam klopt wel! De dekking is zo slecht dat je er bijna van schrikt! ;)

IMG_0878

Het kwastje is gewoon normaal. Een beetje schuin afgesneden (ik vraag me af of dit de bedoeling was…) en vrij dun.

Naam: Blue Illusion
Nummer: #3
Merk: Boe
Te koop: Australie: Big W
Prijs: $2,- (ongeveer €1,40)
Inhoud: 10 ml
Kwastje: Smal kwastje
Dekking: Beetje belabberd
Finish: Creamy lakje
Droogtijd: Normale droogtijd

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Boe! Nail Polish

Geef een reactie

