Halloween nail art #2

spider tutorial 3

Deze nail art is een stuk makkelijker dan de vorige Halloween nail art! Maar ook een stuk opvallender! Je kunt natuurlijk ook met een andere achtergrond kleur doen maar ik vond dit wel bij Halloween passen!

Ik heb deze groene kleur gebruikt en zwart. Ook heb je een dun kwastje nodig om de spinnenwebben te maken!

Als eerst lak je je nagels groen. Laat dit dan goed drogen.

Spider tutorial

Daarna maak je streepjes op je nagels. Deze komen per nagel uit dezelfde hoek. Je kunt er ook voor kiezen om ze bij alle nagels uit dezelfde hoek te laten komen maar ik vond dit juist wel leuk!

spider tutorial 2

Zoals je bij de vorige foto bij de pink al wel had kunnen zien moet je de lijnen verbinden (was iets te enthousiast met de nail art maken sorry!).

Zorg dat de lijnen waarmee je de eerste lijnen verbind in een boogje lopen. Zo zien ze er echt als spinnenwebben uit! Je kunt ervoor kiezen om er nog wat spinnen op te maken!

Wat maak jij op je nagels met Halloween?

Liefs, Myrthe

5 gedachtes over “Halloween nail art #2

  1. Super leuk gedaan, ik probeerde ook zoiets maar dat wordt echt niet zo mooi ^^ je andere halloween nagels vind ik ook super. Je blog trouwens ook dus ik ga je volgen :)

Geef een reactie

