Spam je blog!

spam now you can

Vandaag mag het! Je blog spammen! Normaal worden spam reacties meteen naar de prullenbak verplaats maar bij dit artikel is het toegestaan!

Vertel in het kort waar jou blog over gaat en waarom mensen juist op jou blog moeten kijken.

Zorg dat er ‘ http://www ‘ voor staat. Hierdoor word je link klikbaar en daardoor kunnen mensen makkelijk naar je blog!

Als er twee of meer links vermeld staan in je blog moet ik hem eerst accepteren. Het is dus slim om maar een link in je reactie te plaatsen!!

Veel plezier met spammen!!

Liefs, Myrthe

9 gedachtes over “Spam je blog!

  1. Ik heb net mijn eigen blog gestart. Het heet Befale – beauty, fashion, lifestyle. Daar gaat mijn blog dus ook over. Ik heb nog niet zo veel gepost maar ik heb al wel wat artikelen klaar liggen, dus binnenkort zullen er meer zijn! Neem een kijkje en laat weten wat je ervan vind!

    http://befale.blogspot.nl

  2. Hi, wij hebben een leuke website/blog over Fashion & Beauty met een eerlijke kijk op producten door middel van reviews, leuke en handige tips & tricks, DIY’s en binnenkort krijgen wij de eerste give away! Meer weten? Ga naar http://www.behindstyle.com en volg ons. Spam ook gelijk even je eigen website/blog in onze ‘spam your blog’ post!

Geef een reactie

