Chi Chi Nudes eye shadow palette!

IMG_0856-2Zoals je laatst in mijn shoplog al kon zien heb ik dit palette in Australie gekocht. Het is een dupe van Urban Decay Naked!

Ik kon niet wachten met swatchen van deze oogschaduw! Razend enthousiast ben ik meteen aan de slag gegaan. En ik ben aangenaam verrast door het palette!

IMG_0858-2

De kleuren in direct zonlicht.

IMG_0859-2

De kleuren onder een kamer lamp.

IMG_0861-2

De kleuren met zonlicht vanaf de rechter kant.

De pigmentatie is op zich niet verkeerd! Hoewel de donkere kleuren wel een beetje tegenvallen vind ik de rest wel prima! Er zitten matte en oogschaduw met shimmers in. Zo kun je voor elke gelegenheid wel iets moois maken!

Zelf heb ik het Urban Decay Naked palette niet. Als je toch de vergelijking wilt zien kun je hier klikken voor een Engelse blog die beiden heeft geswatched!

Voor mij is dit palette wel prima. Ik maak alleen maar ooglooks als ik een speciale gelegenheid heb dus dan komt deze mooi van pas!

Wat vind jij van dit palette?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Chi Chi Nudes eye shadow palette!

  1. De pigmentatie ziet er goed uit, sommige zien er wel een beetje korrelig uit, ik hoop dat je geen fall-out zal krijgen. MUA heeft ook dupes van Naked en Naked 2, ik denk dat ik die eerder zou kopen, die zijn namelijk makkelijk verkrijgbaar en volgens mij ook goedkoper.

    Waar in Australie zit je nou eigenlijk? Niet in de buurt van waar die mega bosbranden zijn hopelijk?

Geef een reactie

