Eerste shoplog in Australie!

IMG_0851

Ik kon me natuurlijk niet inhouden ;) Ik heb deze week voor het eerst nagellak en andere dingen gekocht. Ik had eerder natuurlijk al wel het een en ander gekocht maar dat vond ik niet echt een shoplog waard.

Natuurlijk heb ik het een en ander aan nagellak. Ze hebben hier andere merken als in Nederland en ik vind het altijd leuk om ff rond te snuffelen en te kijken of er veel verschil zit in kwaliteit!

De prijzen zijn in Australische dollars. $1,- = ongeveer €0,70. ($5,- = ong. €3,50 enz)

IMG_0848

Als eerst een mooi lichtblauw kleurtje van BYS N206 Baby Let’s Cruise. Deze is 14 ml en kost $4,- (gekocht bij K mart). Wie de merknaam van het tweede lakje heeft bedacht weet ik niet. Maar het past goed bij Halloween zullen we maar zeggen! Het is #3 Blue Illusion (gekocht bij Big W). Zoals de naam al doet vermoeden is het een blauw lakje. Daarna een lakje van het merk Lots Of Love (lol) 15 Happily Ever After  (gekocht bij K mart). Dit lakje en dat van Boe waren maar $2,-. Deze drie lakjes hebben geen shimmers en zijn dus gewoon creamy.
Zoals je ziet hebben ze ook Essence in Australie! Dit lakje was maar $1,37 dit omdat er 50% korting op zat. Het is 149 Hello Marshmellow! Deze heb ik gekocht bij Priceline.

IMG_0846

Dit zijn drie mini lakjes. Ze kosten alle drie $1,- De eerste heb ik gekocht bij K Mart. Een topcoat met een mooie holografische glitter erin! De andere twee zijn van Priceline. Deze zijn van de Bourjois collectie.

IMG_0844

Het eerste lakje is van Australis. Een mooi turquoise lakje (51104 Indie). Deze was $7,98 bij Big W. Er zitten geen shimmers of glitters in. Ook heb ik een mooi lakje van Chi Chi. Een lekker fel licht turquoise lakje (Don’t Hide Yourself) $5,- bij Target. Een mooi lakje van Covergirl nummer 320. Er zitten super veel mooie glitters in! Een lakje van Face Of Australia. Volgens mij was dit een LE want heel het schap was leeggeroofd. Alleen dit lakje zat lief op me te wachten! Hij heet Funky town en $4,94.

IMG_0850

Sinful Colors! Hier moest ik een paar kleuren van hebben! Als eerst Island Coral. Een mooi peachy kleurtje zonder glitters of shimmers. Het gele kleurtje heet Unicorn. Ook hier zitten geen glitters of shimmers in. En als laatst een topcoat. Dit omdat de topcoat die ik bij heb niet zo super meer is. Dus ik hoop dat deze beter werkt! Deze lakjes waren $4,- bij K Mart. Andere winkels hadden ze voor $4,95 dus ben blij dat ik ze daar gekocht had!

IMG_0842

Ook heb ik een body mist gekocht die qua geur een beetje tegen valt. Gelukkig was deze maar $2,- bij Priceline.

Toen ik dit pallet bij Target zag liggen werd ik echt even blij! Ik had op internet al gezien dat ze deze in Australie hadden maar ik dacht dat ze alleen online te koop waren. Nu heb ik deze (dupe van Urban Decay naked) voor $22,95. Er waren nog andere paletten met andere kleuren maar ik moest mezelf inhouden! Ik hoop dat de kwaliteit zo goed is als ik op internet gezien heb!

IMG_0839

Omdat ik zo vaak koude voeten heb kocht ik deze sloffen. Het is eigenlijk belachelijk omdat we hier nu in de lente zitten en het in de zomer nogal warm word hier. Ik denk (en hoop) dat ik deze dus niet zo vaak nodig zal hebben. Maar voor die $5,- wilde ik mijn voeten wel iets warms geven! Ze waren flink afgeprijsd! Eigenlijk waren ze $25,- en nu dus nog maar $5,-.

IMG_0840

Ook kocht ik even nieuwe schoenen. Die ik uit Nederland meegenomen heb zijn een beetje versleten en ik wilde graag schoenen hebben die ook makkelijk zijn voor in de zomer. Deze heb ik bij K mart  gekocht voor $8,-

IMG_0837

Bij de Target hadden ze de rij het zelfde als bij de primark. Hier werd dus nog van alles aangeboden. Een hoop snoep en andere kleine dingen die je dan meeneemt in het kader van ‘zo duur is het niet.. die doe ik er wel even bij!’. Zo viel mijn oog dus op deze Nerds. Ik had al wat mensen hier ermee zien rondlopen en ik wilde ze ook graag proberen. Voor $2,50 gingen deze dus mee naar huis!

Waar wil je graag een swatch/review van zien?

Liefs, Myrthe

5 gedachtes over “Eerste shoplog in Australie!

Geef een reactie

