Halloween nail art #1

IMG_0262-2

De eerste Halloween nail art! Ik ben blij dat ik deze al in Nederland heb gemaakt zodat ik hem nu al aan jullie kan laten zien! Ik vind het een erg leuke nail art en mijn broertje vond mijn nagels ook een keer mooi.

Voor deze nail art heb je zwart, wit en een andere kleur nodig. Ik heb voor een holografische lak gekozen omdat ik dat altijd heel mooi vind! Je kunt natuurlijk alle kleuren gebruiken die je leuk vind. Het is het mooist als het niet zo’n felle kleur is maar een kleur die in het thema past.

For this nail art you will need black, white and an other color. I’ve choosen a holograpic nail polish because I always like it! You can choose any color you like! I think it’s the best if you don’t pick a bright color. It would be better if you pick a darker color that matches the theme.

IMG_0242-2

Eerst lak je je nagels met de zelfgekozen kleur. Laat dit goed drogen. Daarna maak je een verloopje met een sponsje. Onderaan moet het helemaal zwart zijn. Als dit nog niet zo is kun je dit het beste zelf lakken.

First you have to paint your nails the color that you choose yourself. When it’s completely dry you have to make a gradient on your nails. Use a sponge for this. The bottum part have to be al black. If it isn’t like that you can use your nail polish brush to make it black.

IMG_0245-2

Maak wat grote witte stippen op je nagels met een dottingtool. Maak elke nagel een beetje verschillend en laat hier en daar wat ruimte vrij.

Make big white dots on your nails with a dottingtool. Make sure every nail is different and make sure you leave some black areas free.

IMG_0249-2

Onder de witte stippen maak je wat streepjes. Dit worden de tanden van de skeletten.

You have to make some tiny stripes onder the white dots. This will be the teeth of the skeleton.

IMG_0255-2

Op de skeletjes maak je nog wat gezichtjes. Maak met twee stipjes de ogen en daaronder de neus. Maak hier en daar ook een soort botje met witte nagellak.

Make some faces on the white skeleton. Two dots for the eyes and onderneath that one for the nose. You can make some bones with white nail polish.

IMG_0264-2

Omdat ik de skeletjes er meer op spookjes vond lijken heb ik met een klein kwastje de hoofden van de skeletten wat boller gemaakt ten opzichten van de tanden. Als je deze nail art maakt moet je er dus voor zorgen dat je niet de gehele onderkant voorziet van tanden maar alleen het middelste gedeelte.

I taught the skeletons looks more like spookies. So I’ve used a tiny brush to make the heads more round. The teeth have to be smaller than the head. So when you make this nail art you have to make sure that the teeth are only in the middle of the head.

Ik hoop dat jullie de nail art leuk vinden!

I hope you like the nail art!\

Love, Myrthe

4 gedachtes over “Halloween nail art #1

Geef een reactie

