Essence 125 absolutely blue swatch!

IMG_0567

Allereerst wil ik even mijn excuses aanbieden dat ik zo’n tijd niets online geplaatst heb! Zoals jullie weten zit ik op het moment in Australie. Ik had een aantal artikelen vooruit gepland maar die waren op een gegeven moment op. Omdat het in Australie iets anders ging dan ik verwacht had duurde het wat langer voor er weer iets online kwam! Sorry hiervoor! Vanaf nu ga ik het weer proberen op te pakken en weer regelmatig iets online proberen te zetten! Deze week komt ook de eerste Helloween naill art online!

Vandaag heb ik dit leuke lakje van Essence voor je! Het is een mooi rustig blauw lakje!

IMG_0414

Het lakje dekt helaas niet zo super! Dit kun je vooral goed zijn bij mijn middelvinger. Met een derde laagje doet hij het gelukkig wel goed! Er zitten geen shimmers of glitters in dit lakje. Hierdoor is hij erg geschikt voor nail art!

IMG_0568-2

Het lakje heet absolutely blue en hij is dus ook lekker blauw! Ook heeft hij een breed kwastje waardoor je snel kunt lakken!

Naam: Absolutely Blue
Nummer: 125
Merk: Essence
Te koop: Kruidvat en Trekpleister
Prijs: €1,70
Inhoud: 8 ml
Kwastje: Redelijk breed kwastje
Dekking: Lakt helaas niet super!
Finish: Creamy lakje
Droogtijd: Normale droogtijd.

Wat vind jij van dit kleurtje?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Essence 125 absolutely blue swatch!

Geef een reactie

