Instagram foto’s #5

2013-09-12_1378991737Het is weer tijd voor een nieuwe foto dagboek! Er zitten nog een aantal foto’s bij die in Nederland gemaakt zijn maar ook een hoop van Australie!

Kijk je mee?

insta-1

Terrasje met Denise toen het nog kon!! ~ Dit is het zusje van Giggles. Ze lijken echt veel op elkaar! ~ We zijn uit eten geweest bij ’t Tunneke in Schijndel. Als je lekker wilt eten en een leuke avond wilt moet je daar zeker een keer heen gaan! ~ Begonnen met nagellak inpakken. Moeilijk om die keuzes te maken!!

insta-2

Gourmetten met iedereen thuis en mijn tante! Was leuk om nog even met zijn alle iets te doen. ~ ‘Laatste’ zondag brunch. Het voelde echt een beetje als een laatste avond maal haha ;) ~ Super mooi kettinkje gekregen van papa en mama! Ze noemen me altijd madam butterfly. ~ Het vliegtuig waar we mee van Amsterdam naar Bangkok en vervolgens door naar Taipei gevlogen zijn.

insta-3

In het daghotel in Taipei. Het was toch wel fijn om even te kunnen douchen en in een lekker bed te kunnen slapen! ~ Nog nooit in Amerika geweest maar ik kreeg dit als wisselgeld in Bankok. ~ Hoeveel Sydney wil je op een foto hebben? ~ Om mijn reis goed te beginnen: $100 armer door de dokter en antibiotica. Ik had namelijk keelontsteking….

insta-4

Om mijn keel te smeren moest ik veel ijs eten. Ook al was het nog niet zo heel warm (lees lange broeken en vesten/jassen weer) ik heb een hoop ijs gegeten! ~ Zaterdag was het Defqon.1 als Nederlander mag je voor $20,- naar binnen als je oranje gekleed bent. Natuurlijk had ik fel oranje nagellak meegenomen en zelfs twee heren hebben elkaars nagels oranje gelakt! ~ It’s time for DefQon.1!! ~ ’s Avonds was het echt mooi. In het donker was het effect veel beter! Ik ben blij dat ik gegaan ben (ondanks mijn stem) ik had het niet willen missen. Gelukkig hadden ze er gratis water en heb ik daar heel veel van gedronken.

insta-5

De maandag gingen we naar de Blue Mountains die op dat moment meer the White Mountains waren. Het was namelijk super mistig waardoor je op sommige plaatsen vrijwel geen uitzicht had. Super jammer! ~ De blue Mountains hebben wel mijn nagel verpest. Hij was echt diep ingescheurd, best pijnlijk! ~ 1/2 prijs op make up in de plaatselijke drogist. Geloof het of niet, ik heb me ingehouden en heb maar 1 mascara gekocht! ~ Mijn nieuwe bedel voor aan mijn armband: oprah house!

insta-6

Pannenkoeken bakken in Australie (ik heb het brandalarm af laten gaan) ~ NOTD ~ Chocolade!! Ze waren in de aanbieding… ~ Een tip voor iedereen die op reis gaat: neem een hoop testers mee! Zo heb je veel keuze maar het neemt bijna geen plek in beslag!

Wat heb jij de laatste tijd gedaan?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Instagram foto’s #5

Geef een reactie

