I’m in Australia!

Groepsfoto op dag 1 in Sydney! We zijn hier net een paar uur uit het vliegtuig..

Groepsfoto op dag 1 in Sydney! We zijn hier net een paar uur uit het vliegtuig..

Ik zit er nu al meer dan een week en ik vond het tijd worden voor een update van mijn reis! Ik heb al een aantal leuke dingen gezien en ben nu nog aan het wachten tot ze een au pair gezin voor me kunnen vinden!

Voor alle reisblogs die ik schrijf kun je kijken op mijn reisblog! Ik ga jullie toch een update geven en wat foto’s laten zien! Bereid je voor op een hele hoop foto’s! Als je op de foto’s klikt komt er een beschrijving bij en kun je erdoorheen bladeren!

Dit zijn de foto’s tot nu toe! Je kunt er makkelijk doorheen bladeren!

Als ik weer leuke foto’s heb zal ik ze wel weer online plaatsen! De vlogs heb ik helaas niet kunnen maken. Degene die mijn reisblog lezen weten het al maar ik had keel ontsteking toen ik in Australie aan kwam. Praten ging dus niet. Ik heb wel het een en ander gefilmd en hier ga ik proberen een leuk filmpje van te maken maar WiFi is hier heel sloom dus kan hem hier niet uploaden..

Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “I’m in Australia!

Geef een reactie

