Collistar Petrolio Perla 58 Swatch!

IMG_0274

Dit kleurtje heb ik al een tijdje maar het is eigenlijk meer een herfst kleurtje. Omdat de herfst er toch wel aan komt vond ik het wel leuk om hem aan jullie te laten zien!

Kijk je mee?

Dit lakje is het eerste lakje van Collistar dat ik uitprobeerde. En ik moet zeggen dat het me wel bevallen is! Nou dekt een donkere lak bijna altijd wel goed dus is het ook makkelijk om daar niet de mist mee in te gaan.

swatch

Het is een vrij donkere lak met mooie shimmers erin. Hij dekt goed met twee laagjes en ik vind het een heel mooi effect! De lak heeft een groene kleur. Ergens doet het me al een beetje aan kerst denken, aan dennen naalden. Maar dat kan aan mij liggen!

overig

Het kwastje is vrij smal maar dat vind ik persoonlijk wel prettig.

Merk: Collistar
Naam: Petrolio Perla
Nummer: 58
Finish: shimmers
Dekking: zeer goed, twee laagjes nodig.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: smal kwastje.
Verkrijgbaar: O.a. bij DA
Prijs: Rond de €14,-

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Collistar Petrolio Perla 58 Swatch!

Geef een reactie

