Tree nail art!

boom tree nail art

Vandaag laat ik deze boom nail art aan jullie zien. Nu de herfst er weer aan begint te komen vind ik deze gepast. Hij past in ieder geval beter bij de tijd van het jaar dan de sunset nail art!

Deze nail art maak je bijna het zelfde als bij de zomerse nail art. Ik heb bij deze nail art gekozen voor en wat rustigere achtergrond kleur. De neon kleurtjes horen natuurlijk bij de zomer en niet bij de herfst. Mijn nagels heb ik eerst wit gelakt en daarna met licht blauw eroverheen ‘gesponsd’. Zo krijg je een natuurlijkere achtergrond.

En in plaats van palmbomen heb ik nu gewone bomen gedaan. Ook hier een daar nog een vogeltje.

boom tree nail art

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

3 gedachtes over “Tree nail art!

Geef een reactie

