Naar Australie!

197152_1477175229801_3672469_nDegene die me al wat langer volgen weten het al wel… Maar vandaag is het dan eindelijk zover! Vandaag vertrek ik met een groep Nederlanders naar Australie! We vertrekken vanaf Shiphol. Vliegen eerst richting Taipei (in Taiwan) en hebben tussen door nog een tankstop. In Taipei hebben we een dag hotel. Hier kunnen we dan even douchen, slapen en tot rust komen om vervolgens door te vliegen naar Sydney. Hier komen we dan om tien voor half 11 ’s ochtends aan.

En dan begint het avontuur! Meer informatie over wat ik precies ga doen kun je in de andere artikelen hierover vinden. Voor het eerste artikel over Australie klik hier. En het tweede artikel hier!

Ik heb al wat artikelen ingepland zodat jullie toch nog iets leuks kunnen zien! Het is niet elke dag maar wel een aantal keer in de week! Ik hoop dat ik snel mijn plaats vind en dan weer verder kan met nail art en zo weer nieuwe dingen voor jullie kan maken!

190542_1477167109598_6835866_nZoals je een tijdje terug al zag op mijn blog ga ik vlogs maken over Australie. Ik vroeg jullie op wat voor YouTube kanaal jullie deze willen zien. De meeste stemmen gaan naar of een kanaal met Australie vlogs en nail art dingen samen of twee kanalen met op een Australische vlogs en nail art dingen en op een tweede kanaal Australische vlogs. Na even nadenken en familie gevraagd hebben lijkt mij het slimst om het toch op twee verschillende te doen. Wanneer je het op twee kanalen zet ben je namelijk meer tijd kwijt met uploden en als ik alles op een kanaal doe zien familie en vrienden ook nail art dingen bij hun abonnementen staan. Als je ze beiden wil volgen kun je natuurlijk altijd kiezen om op beiden te abonneren.

Ik denk dat ik de vlogs ook op mijn blog zet maar dit weet ik nog niet zeker.

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Naar Australie!

Geef een reactie

