Nagelfestival bij Kruidvat!!

KV_nagelfestival_lp_v8_01

Normaal ben ik heel enthousiast over deze actie van Kruidvat maar nu heb ik er zelf niet zoveel aan. Omdat ik weet dat er genoeg mensen op mijn blog komen die er wel iets aan hebben deel ik het met jullie!

Vanaf vandaag kun je gebruik maken van deze actie. Wat ik altijd fijn vind van Kruidvat is dat ze met dit soort acties gewoon 50% korting geven op de producten die je hebt (als je een even getal producten hebt dan). Ze doen niet moeilijk met de goedkoopste gratis! Dus als je een nagellakje van €8,- koopt en een nagellak remover van €2,- krijg je dus €5,- korting. Andere winkels geven je dan maar €2,- korting.

Even een tip voor jullie: Heb je een bepaald lakje dat je vaak gebruikt? Ik gebruik bijvoorbeeld vaak NYC 119 City Blackout. Sla hiervan dan een paar in. Als je de potjes dicht laat blijven ze lang goed en zo heb je altijd een (goedkoop) voorraadje van je favoriete nagellak!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden dat ik dit met jullie deel!

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Nagelfestival bij Kruidvat!!

Geef een reactie

