Essence Stays no matter what!

IMG_0530-22Eyeliner en shadow. Toen ik dat las dacht ik ja ja.. Dat ziet er dan niet uit zeker! Nou moet ik zeggen dat het me wel moeilijk lijkt om hier een dunne eyeliner mee te maken. Maar als oogschaduw zijn ze zeker te gebruiken!

Samen met mijn moeder hebben we zes kleuren gekocht. Ik heb die van mijn moeder ook even bij deze review gedaan zodat jullie die ook kunnen zien! Zelf had ik eerst de donkerbruine (bovenste) gekocht. Nadat ik deze had uitgeprobeerd wilde ik wel meer van deze potloden! Ik ben weer terug naar het Kruidvat gegaan en heb er drie bij gekocht. Mijn moeder was ook om. Grappig om te zien dat ze iets koopt op mijn advies!

IMG_0527-22

De oogpotloden zijn vrij breed. Daarom lijkt het me ook lastig om hiermee een dunne eyeliner te maken. Zoals je ziet is de donkerbruine al gebruikt. Maar ik wilde deze mooie kleur ook aan jullie laten zien!

IMG_0533-2

Dit zijn de swatches. Overal ben ik maar een keer met het potlood over mijn huid heen gegaan. Je kunt dus wel zeggen dat ze super gepigmenteerd zijn!

De zwarte kleur (01 Blazing Black) heeft mooie gouden glitters. De blauwe kleur (03 Twinkling Turqouise) is donkerblauw maar neigt een beetje naar groen. Grijs (04 Gorgeous Grey) is grijs zoals het moet zijn. Koper (05 Cute Copper) is een mooie koperkleur met een gouden ondertoon. De lichte kleur (07 Whipped White Frosting) is meteen een mooie highlighter. En als laatste (08 Chocolate Brownie) een mooie kastanjebruine kleur.

Naast deze kleuren heb je nog 02 Powerful Purple, een mooie paars met glitters en 06 Green Garden een donkergroen.

IMG_0538-2

Deze potloden zijn €2,59 en zijn te koop bij Kruidvat en Trekpleister (met een tweede Essence schap!). Voor dat geld zijn ze de perfecte dupe voor Urban Decay!

Welke kleuren ga jij zeker halen?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Essence Stays no matter what!

Geef een reactie

