Makkelijke Australische vlag nail art!

IMG_0403-2

Eerder liet ik jullie mijn NOTD Australian flag nail art zien. Ik was echt dol op die nail art en had hem het liefst op beide handen gehad. Maar misschien hebben jullie dit ook wel eens: Je hebt een mooie nail art gemaakt en hebt vervolgens geen tijd om de andere hand ook nog zo te doen. Ik had er dus voor gekozen om mijn andere hand wat makkelijker en sneller te houden!

Voor deze nail art heb je eigenlijk de zelfde spullen nodig als bij de Australian flag nail art. Een donkerblauw, wit er rood lakje. Daarnaast wat kwastjes.

IMG_0394-2

Als eerst maak je een kruis op een nagel. Ik heb ervoor gekozen om de ringvinger hiervoor te gebruiken.

IMG_0395-2

Maak er daarna nog twee diagonale lijnen overheen zodat je de Engelse vlag hebt.

IMG_0399-2

Daarna kun je de sterren op je nagels maken. Ik heb ervoor gekozen om op elke nagel een ster te doen. Sterren zijn stiekem best lastig om te maken! Zoals je op de wijsvinger ziet maak ik eerst de outlines.

IMG_0402-2

Daarna vul ik de ster in. Zoals je kunt zien is de ster iets groter geworden. Hou hier dus rekening mee!

IMG_0403-2

Daarna kun je de Engelse vlag afmaken. In de tijd dat je de sterren gedaan hebt heeft het wit mooi kunnen drogen. Maak een dik kruis op de horizontale en verticale lijn. Daarna maak je kleine streepjes op de diagonale lijnen. Zoals je ziet zitten deze kleine streepjes elke keer uit het midden.

Hierna kun je nog een topcoat aanbrengen zodat je nail art wat langer blijft zitten! (ik ben helaas vergeten om foto’s te maken toen ik het rode van mijn nagelriemen afgehaald had)

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Makkelijke Australische vlag nail art!

Geef een reactie

