Vlogs op NiceNailArts?

Vandaag wil ik jullie even om advies vragen. Tijdens mijn verblijf in Australie wil ik namelijk graag gaan vloggen (video dagboekjes maken). Het lijkt me leuk om deze ook te delen met jullie! Maar mijn vraag is nu: Willen jullie dat ik deze op het NiceNailArts youtube kanaal plaats. Of dat ik hier een ander kanaal voor aanmaak? Zelf denk ik dat het wel zo handig is als ik twee verschillende accounts heb. Maar misschien kan ik ze ook op beide kanalen plaatsen? Of is het dan een beetje dubbel?

Let me know!!! Je kunt makkelijk en snel stemmen op de poll hieronder!

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Vlogs op NiceNailArts?

Geef een reactie

