Kiko holografisch blauw!

401 front

Zoals je misschien al weet ben ik echt dol op holografische lakjes.. en op blauw! Een blauw holografisch lakje is natuurlijk helemaal goed! Vandaag laat ik dit mooie lakje van Kiko zien.

Kijk je mee?

Dit lakje heb ik al een aantal keer gebruikt. Dit is ook wel te zien aan het flesje. Er is al een hoop uit!

Kiko 401 swatch

Nu je deze foto’s ziet snap je het denk ik wel? Boven zie je het lakje in direct zonlicht en onder in de schaduw. Het holo effect is echt super! Maar in de schaduw vind ik hem ook wel mooi!

overig 401

Kiko heeft altijd een vrij dun kwastje. Ik vind dat persoonlijk wel fijn om mee te werken.

Merk: KIKO
Naam: Geen naam
Nummer: 401.
Finish: holografisch.
Dekking: zeer goed, twee laagjes nodig.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: smal kwastje.
Verkrijgbaar: KIKO (oa in Duitsland)
Prijs: Volgens mij €4,90.

Wat vind jij van dit lakje?

Liefs, Myrthe

4 gedachtes over “Kiko holografisch blauw!

  1. Mooi lakje! Jammer dat ze de holo lakjes niet meer hebben, was laatst in Oberhausen dus ook bij Kiko geweest, maar niks gekocht. Heb gister wel eindelijk holo blue van de hema gekocht, eerst twijfelde ik of ik hem zou kopen en daarna was hij telkens uitverkocht.

Geef een reactie

