Instagram foto’s #4

2013-08-24_1377303423

De vorige keer toen ik een instagram foto’s post online zette zei ik nog: Dit ga ik regelmatig proberen te doen zodat de posts niet zo lang worden. Helaas ben ik hierin gefaald! Maar vanaf nu ga ik het wel doen. Ik heb al een handige site gevonden waar je al je instagram foto’s (of een gedeelte ervan) kunt downloaden dus nou moet het lukken! (ja ik heb onder een steen geleefd)

Kijk je mee?

Hiervoor heb ik nu deze site gebruikt. Hiervoor maakte ik altijd screenshotjes met mijn apple laptop. Dit was makkelijk want dan kun je gewoon een gedeelte selecteren. Maar nu ik een windows heb kon dat niet meer (of ik moest ze gaan bewerken en er een hoop vanaf snijden).  Maar met die site is het sowieso een stuk makkelijker!

Terug naar de foto’s: Het zijn dus foto’s van een hele tijd. De laatste die ik online plaatste was op 7 juli… Omdat het nogal wat foto’s zijn heb ik ze elke keer per vier in een afbeelding gedaan. Hierdoor word het niet zo’n lange post!

#4-4

Om naar Australie te gaan heb je natuurlijk een paspoort nodig. Mijn oude is in maart 2014 verlopen dus hiermee kon ik mijn reis niet maken. Daarom heb ik nu een nieuwe! * In Australie is het mooier weer dan in Nederland en daarom leek me goede zwemkleding een overbodige luxe. Samen met mama hebben ik deze gehaald bij Nicky’s Lingerie. Een heel goed winkeltje! (Klik hier voor een artikel over deze winkel) * Natuurlijk wil ik mooie foto’s maken down under! De foto’s voor mijn blog maakte ik altijd met de spiegelreflex van mijn broer. Deze kon ik natuurlijk niet mee nemen op reis. Daarom heb ik deze nu gekocht! * Mijn felgekleurde nagels gaven bijna licht in het donker! Het was hier half 6 ’s ochtends en ik moest bijna gaan werken. De nail art vind je hier.

#4-3

Deze mooie lakjes zijn nu te koop in Nederland! Klik hier voor het artikel hierover. * Mijn parfumplankje heb ik laatst opgeruimd. Terwijl ik hem inpakte heb ik het gefilmd. Dit kun je nog verwachten op mijn blog! Ik moet alleen nog even kijken wanneer ik het filmpje kan bewerken! * Ik heb de eerste minion nail art bij Daphne gemaakt! Dus voor iedereen die denkt dat nail art alleen is voor mensen met grote/lange nagels: Het kan ook gewoon op kleintjes! (Voor de tweede minion nail art klik hier) * Dit was de basis voor mijn kangoeroe nail art! Ik was echt verlieft op de nail art. Hij heeft er dan ook bijna een week op gezeten!

#4-2

Mijn nieuwe sleek palette! Voor de review/swatches klik hier! * Een paar weken geleden zijn we ‘even’ op en neer gegaan naar Alkmaar om wat vragen te stellen bij Australian Backpackers. Ik vond die muurschildering echt tof! * Daarna zijn we even naar het strand te gaan. Toen ik deze foto maakte was het nog droog. Maar even later waren we helemaal nat geregend! Maar we waren weer even op het strand geweest ;) * Het blauwe boekje heb ik van mijn moeder gekregen om als dagboekje te gebruiken in Australie. Maar het lijkt me ook wel handig om een adresboekje te hebben zodat ik mensen een kaartje kan sturen. Deze heb ik van mijn broertje gekregen en past mooi bij het dagboekje! Er komt nog een klein dagboekje aan. Deze probeerd de boekhandel nog in het blauw te krijgen voor ik ga. Als dit niet lukt word het een goud kleurige!

#4-1

Confession: Ik ben verslaafd aan Pretty Little Liars….. Ik kijk ze mooi zonder ondertiteling (doe ik eigenlijk altijd als ik series kijk) Kan ik mooi mijn Engels wat oefenen! * Naira heeft een droom en wil die af en toe waar maken… Ze was veel liever (net als Giggles) een schoothondje geweest. Eigenlijk is ze daar te groot voor maar Ingmar heeft het toch even laten gebeuren. Het duurde niet lang voor ze eraf gleed… * Ik ging cakejes bakken voor mijn feest en om te trakteren bij BP als afscheid. Er zijn vier dozen cakemix doorheen gegaan! * Mijn afscheidsfeestje moest natuurlijk helemaal in stijl! We hebben een rechthoekige sta-tafel. Hiervan hebben we een Australische vlag gemaakt. Rechts zie je een grote foto van the tree sisters (deze hangt er al een paar jaar). Ook mijn nagels waren Australia proof! Verder hing het huis vol met andere Australische dingen! Super leuk vond ik dat!

Dit waren mijn belevenissen van de afgelopen tijd. Nogal veel dingen die met Australie te maken hebben maar dat is ook wel te verwachten natuurlijk.

Wat heb jij de laatste tijd gedaan?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Instagram foto’s #4

  1. Leuke foto’s! Ik heb pll ook zonder ondertiteling gekeken, vind ik eigenlijk altijd fijner bij films. Let toch nooit op de ondertiteling, haha!

Geef een reactie

