Australian Flag nail art!

IMG_0384 sterVandaag heb ik mijn afscheidsfeestje! Dit omdat ik binnenkort voor een jaar naar Australie ga. En ja, bij zo’n feestje horen natuurlijk bijpassende nagels!

Kijk je mee voor de tutorial?

Voor de artikelen over mijn reis naar Australie klik hier en hier.

Voor deze nail art heb je donker blauwe, witte en rode nagellak nodig en een klein kwastje.

IMG_0369

Lak je nagels met een donkerblauwe kleur. Laat dit goed drogen voor je verder gaat. Je kunt ook een topcoat aanbrengen voor je verder gaat. Als je dan iets verkeerd doet kun je het nog voorzichtig verwijderen met nagellak remover!

IMG_0371 ster

Maak dan de vlag in de hoek. Maak eerst een kruis zoals bij de pink.IMG_0373 ster

Na het kruis maak de de diagonale strepen.

IMG_0380 ster

Daarna kun je beginnen met de sterren. Ik heb er even een Australische vlag bij gehouden om de sterren op de juiste plaatst te krijgen. Eigenlijk moeten de grote sterren zevenpuntig zijn. Maar na een paar keer proberen heb ik het maar bij een vijfpuntige ster gehouden. De witte stipjes zijn geen foutjes. Op de vlag is dit een vijfpuntige ster. Maar als ik die er nog tussen zou plaatsen zou het allemaal te krap worden en daar word het niet mooier op!

IMG_0388 ster

Terwijl je de sterren maakt droogt het witte. Hierdoor kun je meteen met het rode verder. Bij het kruis moeten brede strepen, hier blijft bijna geen wit over. En bij de diagonale strepen moeten smallere streepjes. Deze raken de brede rode strepen net niet aan. Op de foto zie je dat ik met het rode over het blauwe heen ben gegaan (vooral bij de pink) maar dit zie je in het echt gelukkig niet. Anders kun je hier nog altijd blauw overheen doen.

IMG_0384 ster

En zo maak je deze nail art! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien!

IMG_0392

Voor deze nail art heb ik gebruikt: Catrice 410 Pool Party At Night, Flormar 400 en OPI The Trill of Brazil.

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe.

6 gedachtes over “Australian Flag nail art!

Geef een reactie

