Slaap mobiel nail art!

DSC_0371 ster

Deze nail art vind ik heel cute! Het is zo’n mobiel dat boven een bed van een baby hangt. De kleuren vind ik erg vrolijk en de vormpjes zijn erg schattig!
Kijk je mee?

De nail art is wel een beetje een precisie werkje. Vooral de kleine vormpjes zijn soms een priegel werkje maar dat maakt hem niet minder leuk!

DSC_0368 ster

Helaas heb ik van deze nail art geen stap voor stap foto’s maar als hier vraag naar is wil ik deze zeker nog wel maken! Laat het dan even weten in een reactie!

DSC_0753

Deze lakjes heb ik gebruikt voor deze nail art. De lakjes van Manhattan (53F, 67S, 21G en 78C) heb ik gebruikt als achtergrond kleur, wit (flormar 400) voor de wolkjes, geel (Catrice 700 Birdy Reloaded!) voor de sterren en de maantjes, rood (Catrice 060 Bloody Mary To Go) voor de hartjes, zwart (NYC 119 City Blackout) voor de lijntjes en P2 530 Charming ook voor de achtergrond.

Wat vind je van deze nail art? Wil je er een tutorial van zien?

Liefs, Myrthe.

5 gedachtes over “Slaap mobiel nail art!

Geef een reactie

