P2 030 Seductive

DSC_0594De laatste swatch die ik online geplaatst heb is alweer meer dan een maand geleden! Het werd dus weer tijd om een leuk lakje aan jullie te laten zien! Het is een mooi Sand Style lakje!

De Sand Style lakjes van P2 waren voorheen alleen verkrijgbaar in Duitsland maar sinds kort kun je ze ook online bestellen! Klik hier voor het artikel daarover!

Eerder liet ik al een ander Sand Style lakje zien. Deze kun je hier bekijken!

p2 rood

Dit lakje is zo mooi! Het is een rood lakje met gouden glitters erin echt super! In het zonlicht (bovenste twee foto’s) lijkt het bijna paars en in de schaduw (onderste foto’s) is het echt rood. De gouden glitters geven een heel mooi effect. En alsof het nog niet genoeg is heeft het ook nog een Sand Style structuur! Ik ben echt dol op dit lakje!

rood overig

Het kwastje is best smal. Het is erg persoonlijk of je dit fijn vind of juist niet!

Merk: P2
Naam: Seductive
Nummer: 030.
Finish: sand achtig met glitters.
Dekking: zeer goed.
Droogtijd: Normale droogtijd.
Kwastje: normaal kwastje.
Verkrijgbaar: DM (drogist in Duitsland). Vanaf nu ook te koop bij Enchantra klik hier voor het artikel hierover.
Prijs: €1,95 & €3,95 bij Enchantra.

Wat vind jij van dit Sand Style lakje?

Liefs, Myrthe.

9 gedachtes over “P2 030 Seductive

  1. Mooi lakje! Ik ga morgen naar Oberhausen dus misschien koop ik deze ook maar! =)
    Je nieuwe lay out is echt leuk trouwens, maar wat meer kleur zou het helemaal afmaken.

    • Ow dan zou ik zeker gaan kijken! Zeker de moeite waard en super goed koop! :) Kiko en flormar zijn ook aanraders!! (Flormar 400 is een perfecte witte lak!)
      Ja ik vind hem ook leuk! Maar op de een of andere manier pakt hij de kleuren niet -_-‘ Heb het al een paar keer geprobeerd maar als ik ze opsla gaan ze weer naar deze kleuren.. Zou het straks nog een x proberen!
      Veel plezier in Oberhausen!!

Geef een reactie

