Update Australie!

190542_1477167109598_6835866_nVeel van jullie weten al dat ik naar Australie ga! Maar er zijn sinds het vorige artikel hierover wat dingen veranderd die ik even met jullie wil delen! Sommige van jullie volgen mijn reisblog al dus dan zal dit een beetje oud nieuws zijn.

Kijk je mee?

Eigenlijk stond er op de planning dat ik 27 augustus zou gaan. Dit is veranderd naar 10 september. Ik blijf dus nog twee weken langer in Nederland. Dit vind ik fijn want eigenlijk was vertrekken in september ook mijn eerste keus. Maar omdat toen ik me inschreef alles vol zat voor de maand september had ik me ingeschreven voor 27 augustus. Het liefste ging ik mee met de Defqon.1 reis. Dit is eigenlijk hetzelfde als een gewone groepsreis maar dan met 50 man i.p.v. 20 en al die mensen gaan mee naar Defqon! Omdat ik al eerder in Australie was (omdat ik de 27 al zou gaan) kon ik wel gewoon mee naar het festival maar zou ik die 50 man (en andere die mee gaan) niet zo goed kennen. Als je met de Defqon reis gaat ken je natuurlijk iedereen al doordat je samen naar Sydney vliegt, de hele week met elkaar omgaat en allerlei activiteiten samen doet.

Toen ik een tijd terug op de facebook pagina van Australian Backpackers zag staan dat er plaatsen vrij waren gekomen voor de Defqon reis heb ik meteen aangegeven dat ik mee wilde gaan en nu zit ik er dus bij! Ik vind dit echt fijn omdat we dus met 50 man reizen. Terwijl die groep waarmee ik eerst zou gaan nog niet vol zat. Hier zou ik dus met ongeveer 10 man reizen.

Super veel  voordelen dus!

Verder heb ik deze week een bevestiging gekregen dat mijn visum geaccepteerd is. Nu staat het dus helemaal vast! Ik krijg er steeds meer zin in (en ook wel gezonde spanning)! Als ik bijvoorbeeld de foto van die vogel hierboven (een kookaburra, deze komt voor in Australie) zie heb ik super veel zin om daar door een natuur gebied te lopen. Ook wil ik graag naar dierentuinen gaan omdat ze daar allemaal dieren hebben die we in Nederland alleen op plaatjes kunnen zien.

Stiekem heb ik ook al op Australische blogs rond gekeken. Welke merken verkopen ze daar? Hoe duur is alles? Enz enz. Mijn favoriete Australische blogger tot nu toe is: Beauty with the Beautyfool. Ze plaatst vaak artikelen over waar je korting kunt vinden en waar ze zelf vaak gaat shoppen! En nog een groot pluspunt: ze woont in Sydney!! Hier ga ik zelf ook minstens een half jaar wonen dus dat is ideaal!

Dus ik denk dat jullie wel Australische shoplogs kunnen verwachten ;)

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Update Australie!

Geef een reactie

