Top 10 nail arts begin 2013

top 10Laatste keer dat ik een top 10 nail arts heb gedaan is volgens mij met kerst geweest. Een hele tijd geleden dus! Daarom vind ik het weer tijd om een nieuwe top 10 te maken van begin 2013!

Kijk je mee?

De nail arts staan niet echt precies op volgorde. Ik heb het geprobeerd om ze van 1 naar 10 te zetten maar sommige zaten wel heel dicht bij elkaar.

IMG_0147

Als eerst natuurlijk de kangoeroe nail art! Deze heb ik ook bijna een week op mijn nagels gehad! Ik vind het een erg leuke en vrolijke nail art!

DSC_0181 ster

Minions!!! Deze nail art heb ik speciaal gemaakt voor despicable me 2! Maar ook voor de eerste film heb ik een nail art gemaakt!

DSC_0356

Met deze tape nail art heb ik een haat/liefde ervaring. Het resultaat vind ik erg mooi maar stukjes tape in een patroontje plakken moet ik nog even mee oefenen!

zonnebril1

Deze neon roze nail art vind ik ook super leuk! Lekker kleurig en redelijk makkelijk om te maken.

jessie j

Deze panter nail art had Jessie J op tijdens een optreden. Ik vond hem zo leuk dat ik hem met jullie wilde delen!

CAYB 8*

De Christina Aguilera nail art! Deze vind ik nog steeds erg leuk! Er zit wel een heel verhaal achter dus zeker de moeite waard om hem even te bekijken!

aurstralie nail art

Deze Australische nail art vind ik ook erg leuk! Deze heb ik al vaker gemaakt maar elke keer vind ik het weer leuk!

panter1

De kleuren combinatie bij deze panter nail art vind ik ook erg leuk! Deze heb ik ook al een paar keer mogen maken bij vriendinnen.

nail art1

Deze nail art wil ik ook nog wel eens opnieuw maken! Maar dan met andere kleuren misschien.

sjaaltje six rechts

Deze nail art is geïnspireerd op een sjaaltje en vind ik ook super leuk! De kleuren zijn lekker rustig maar toch heb je iets leuks op je nagel!

Dit waren mijn 10 favoriete nail arts van dit jaar (tot nu toe)! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om ze te zien!

Wat is jou favoriet?

Liefs, Myrthe

Een gedachte over “Top 10 nail arts begin 2013

Geef een reactie

