Sleek ultra mattes V2 darks!

IMG_01742

I love Sleek! Het is lekker budget en de oogschaduws zijn vaak goed gepigmenteerd! Een half jaar geleden liet ik al twee andere palettes zien van Sleek. Maar ik wou graag mijn collectie iets uitbreidden voor ik naar Australie ging. Deze laat ik vandaag aan jullie zien!

Kijk je mee?

De eerdere palettes die ik gekocht heb zijn Bad Girl en Au Naturel. Deze gebruik ik nog steeds regelmatig. Maar ik miste wat matte kleuren. Ik vind het namelijk een beetje overbodig om altijd met shimmers op mijn ogen rond te lopen. Niet heel verrassend dus dat ik ging voor Ultra Mattes V2. Ik heb gekozen voor de donkere verzie. Dit omdat je er dan meer rustige ooglooks mee kunt maken.

IMG_0176 namen

Dit zijn de kleuren die in dit pallet zitten. Het zijn wat neutrale kleuren en een paar blauwe, paarse en groene kleuren. Je kunt er dus allerlei kanten mee op!

IMG_0219 namen

Dit zijn de kleuren uit de bovenste rij geswatched op mijn arm. Zoals je kunt zien heeft deze niet heel veel zon gehad. Het zijn erg mooie kleuren en de pigmentatie is goed! Alleen bij de paarse kleur (highness) viel deze een beetje tegen. Op deze foto heb ik de kleur twee keer aangebracht.

IMG_0225 namen

Dit is de onderste laag. Hier zitten de bruine tinten en een groene. Ook deze zijn goed gepigmenteerd. Alleen flesh is wat minder goed te zien. Maar misschien hebben ze hem niet voor niet flesh genoemd.

IMG_0168

Zeker een goed pallet dus! Niet goed voor mijn portemonnee want ik zit er nu aan te denken om er nog een te kopen! Maar zeker goed als je geen teleurstelling wilt als je iets koopt.

Dit pallet heb ik gekocht via de webshop van Misslipgloss. Maar hij is ook te koop bij TheMakeUpSpot en Boozyshop.

Wat vind jij van dit pallet?

Liefs, Myrthe.

4 gedachtes over “Sleek ultra mattes V2 darks!

Geef een reactie

