Back to school!

IMG_0235In Nederland zijn de vakanties altijd lekker verdeeld.. Maar volgens mij begint voor de eerste school morgen weer. Daarom leek me het leuk om een back to school nail art voor jullie te maken!

Terwijl ik dit type heb ik deze nail art op. Het slaat eigenlijk nergens op als je kijkt naar wat ik binnenkort ga doen. Maar ik vind het wel leuk om deze te laten zien aan de mensen die hier wel iets aan hebben!

Voor deze nail art heb je niet veel nodig. Witte, rode en licht blauwe nagellak en een dun kwastje.

IMG_0230

Als eerst lak je je nagels wit. Laat dit goed drogen. Zorg dat de wit goed dekt dus breng indien nodig een tweede laagje aan.

IMG_0233

Vervolgens breng je horizontale blauwe lijnen aan. Het is leuk als ze allemaal ongeveer even ver van elkaar zitten.

IMG_0235

Daarna maak je een verticale lijn met rood. Doe deze aan de linker kant van je nagel. Zo lijkt het alsof je een kantlijn op je nagels hebt!

Zo maak je een leuke maar simpele back to school nail art! Wat vind jij hiervan?

Liefs, Myrthe.

3 gedachtes over “Back to school!

  1. Ziet er leuk uit, maar ik moet er nog niet aan denken om weer naar school te gaan. Gelukkig duurt het voor mij nog wel een tijdje totdat ik weer moet

Geef een reactie

