Despicable me 2 nail art! (Spoiler alert!)

Despicable-Me-2-2013-Minion-PartyJaaaa!! Eindelijk kunnen we Despicable me 2 kijken! I love it. Dat vroeg weer om een nail art. Voor Despicable me 1 heb ik ook al een nail art gemaakt (klik hier) maar deze word toch net iets anders!

Kijk je mee? (Let op misschien verraad het een gedeelte van de film)

Even voor de duidelijkheid: ik ben 22… En ja ik vind het echt leuk als ik deze film zie! En daarbij: er zijn redelijk wat mensen geweest die mijn eerste Despicable me nail art bekeken hebben dus I’m not alone!

In de film komen paarse Minions voor. Daarom heb ik besloten ze deze keer paars te maken!

DSC_0168

Nadat je een paarse lak heb aangebracht en hebt laten drogen maak je strepen over je nagels. Deze moeten aan de bovenkant van je nagels zitten. Ik vind het leuk om te variëren met de dikte van de strepen.

DSC_0169

Als dit goed droog is maak je met goud een grote stip op de zwarte streep. Dit zit er een beetje rommelig uit door de glitters in de gouden lak.

DSC_0173

Zorg dat de gouden stip goed droog is en maak er dan een kleinere witte stip op. Het is niet erg als de binnenkant niet netjes is. Hier komst straks nog zwart op.

Ook maak je met een satéprikker of dun kwastje tandjes op het gezicht van de Minion. Ze moeten een beetje gevaarlijk eruit zien.

DSC_0181 ster

Ik heb ervoor gekozen om een Minion een open mond te geven. Hierdoor oogt hij wat bozer. Het principe is hetzelfde als bij de andere Minions maar hier maak je eerst de vorm van de mond en daarna de tanden erin.
Ook maak je met zwart een stip in de witte stip die je eerder gemaakt hebt.

En zo is je Despicable me 2 nail art klaar! De kleuren die ik gebruikt heb: China Glaze That’s shore bright, Flormar 400, NYC City Blackout 119 en Catrice 650 Goldfinger. 

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

5 gedachtes over “Despicable me 2 nail art! (Spoiler alert!)

  1. Ik hou van despicable me, het is een van de leukste animatiefilms als je het mij vraagt!

    Hoe zorg je ervoor dat het oog een niet al te dikke laag nagellak krijgt? Ik heb de gele minions een tijdje geleden gemaakt, maar na een paar uur was de nagellak al verpest omdat het zo dik was.

    • Despicable me is awesome! ;)

      Zorg ervoor dat je alle lagen zo dun mogelijk maakt (vooral de onderste!) en goed laat drogen. Als je nieuwe nagellak over natte nagellak heen aanbrengt blijft het nat en droogt het heel langzaam..
      Probeer bij de onderlaag (of als je gewoon je nagels lakt) de laagjes zo dun mogelijk te maken. Het maakt niet uit als je erdoorheen kunt kijken! Dan breng je gewoon wat meer lagen aan!

      Liefs, Myrthe

Geef een reactie

