Tape nail art!

DSC_0356 Het is alweer een tijdje geleden dat ik een nail art met tape gemaakt heb. De laatste was deze nail art. Maar eigenlijk is het best wel leuk! Ik ben het weer een keer gaan herontdekken!

Kijk je mee?

Voor deze nail art heb ik geen tutorial. Dit omdat het gewoon een kwestie is van je nagels lakken, goed laten drogen, tape erop plakken, ander kleur nagellak eroverheen, even laten drogen en de tape er weer afhalen. Ik heb op elke nagel een ander patroon gemaakt. De nail art die ik eerder had gemaakt is een stuk eenvoudiger omdat de tape daar gewoon ‘random’ geplaatst is. Als je er een patroon van maakt word het een stuk moeilijker (zelfs ik had bijna de tape uit het raam gegooid!).

tape

Aan de linkerkant en in het midden staat mijn linker hand. Deze is duidelijk iets beter gelukt dan mijn rechter hand. Zo zie je maar weer: Iedereen heeft een ‘goede’ hand! De nail art vind ik wel heel leuk geworden. Hoe erg ik me ook geërgerd heb aan de tape.. Misschien doe ik het toch nog wel een keer!

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

6 gedachtes over “Tape nail art!

Geef een reactie

