Australian nail art #2

DSC_0008Zoals jullie eerder deze week al konden lezen ga ik naar Australië! Daar hoort natuurlijk een leuke bijpassende nail art bij!

Kijk je mee?

Om het artikel over Australië terug te lezen klik hier! Deze nail art heb ik al wel eens eerder gemaakt maar vind hem zo leuk en mooi dat ik hem opnieuw gemaakt heb. Hij past natuurlijk ook goed bij Australië! Voor de hele tutorial klik hier!

DSC_0007

Ik vind het een erg leuke nail art en krijg nog meer zin om te gaan hierdoor! De kleuren vind ik erg mooi bij elkaar en holografisch is natuurlijk altijd super!

Wat vind jij van deze nail art?

Liefs, Myrthe

 

7 gedachtes over “Australian nail art #2

Geef een reactie

