ELF collector nagellak box!

reference_mediabox2_1172Elf komt met iets nieuws. Ze verkopen al een tijdje nagellak maar nu hebben ze ook een box met 14 lakjes! Super leuk dus.

Kijk je mee?

Zelf heb ik nog een paar oude lakjes van Elf staan. Deze waren toen €1,-. De kwaliteit hiervan vind ik niet super maar ik heb gehoord dat de vernieuwde lakjes beter zijn. Ik heb ze zelf niet dus kan er niet over oordelen.

reference_mediabox_1172

Elf komt met twee verschillende boxen. Die je hierboven ziet is een box met wat donkere kleurtjes. Deze zijn dus wat leuker voor het najaar en de winter.

reference_mediabox_1238

Ook hebben ze een lichte box! Deze is natuurlijk erg leuk voor het lekkere weer wat we nu hebben! In elke box zitten 14 lakjes en ze kosten €14,- per box. Lekker goedkoop dus! Ik denk dat dit heel handig is als je net begint met nagellak/nail art. Zo kun je goedkoop een hoop verschillende lakjes kopen! De lakjes zijn online te koop via de elf website.

Elf heeft ook een leuk filmpje gemaakt voor de box:

Wat vind jij van deze lakjes? Ga je ze halen?

Liefs, Myrthe

Bron afbeeldingen.

3 gedachtes over “ELF collector nagellak box!

Geef een reactie

