Mini handleiding Nice Nail Arts!

logoVele van jullie zullen dit al wel gezien hebben maar er is meer op Nice Nail Arts dan alleen een homepage. Er staan allerlei leuke dingen op en er zijn makkelijke manier om deze snel te vinden!

Kijk je mee?

Het is natuurlijk niet zo dat mijn blog niet functioneert als je nog niet van deze pagina’s af wist maar het is wel super makkelijk! Daarom wil ik het graag met jullie delen!

home

Natuurlijk heb je de gewone home page! Hier komen alle nieuwe artikelen te staan. Erg makkelijk als je wilt kijken of er iets nieuws online staat!

nail art

Een vrij populair gedeelte van mijn blog (niet gek als hij Nice Nail Arts heet…): Nail Art! Op deze pagina staan de nail arts die ik heb gemaakt nog even bij elkaar. Zo kun je ze makkelijk terug vinden!

handig

De ‘handige’ pagina is best breed. Hier staat mijn ABC. Wanneer je een word niet kent kun je hier kijken wat de betekenis is. Als hij hier ook niet bij staat kun je natuurlijk altijd een reactie achter laten!

Ook staan er wat tips voor nagels lakken en nail art. Ook als je al wat langer bezig bent met nail art kunnen de tips nog best nuttig zijn!

Ebay shoptips: dit is natuurlijk altijd makkelijk als je voor het eerst iets wilt kopen via eBay! Er zijn veel vuilkuilen dus ik raad je echt aan om dit te lezen!

Af en toe plaats ik een recept op mijn blog. Deze komt dan meteen bij alle andere recepten te staan!

Ook DIY komen wel eens op mijn blog te staan hier kun je deze ook gemakkelijk terug vinden!

Dit zijn de leukste pagina’s die er op Nice Nail Arts te vinden zijn! Ik hoop dat er een aantal mensen zijn die dit nog niet wisten en nu iets nieuws geleerd hebben! Volgens mij zijn deze pagina’s niet te zien wanneer je via je mobiel op mijn blog kijkt.

Wat vond je van deze tips?

Liefs, Myrthe

Geef een reactie

