Nieuwe nagellak Catrice!

imageGisteren liet ik al zien dat er een aantal lakjes uit het assortiment gaan. Dat betekent natuurlijk ook dat er nieuwe producten voor in de plaats komen!

Kijk je mee?

Catrice komt met een hoop nieuwe producten! Vandaag laat ik jullie de nagellak zien. Wil je de rest ook zien? Laat dit dan achter in een reactie, als er genoeg animo voor is komt er nog een artikel met alle producten!

nagellak nieuw

 

Een aantal leuke lakjes van Catrice! As eerst wil ik jullie de gel like topcoat laten zien. Wat Catrice hierover zegt:

‘De nieuwe Gel-Like Top Coat zorgt voor een stijlvolle hoogglans gel look op de nagels. De kwalitatieve, transparante geltextuur dient na de nagellak aangebracht te worden als beschermende sealer tegen ongewenst krassen en vroegtijdig afbladderen. De nagellak blijft langer mooi en heeft een hoogglans gel finish. Nagels hebben een gemanicuurde, professionele en verzorgde look.’

Ik ben benieuwd of deze anders is als een gewone topcoat!

De lakjes van links naar rechts zijn: 41-2 Million Dollar Baby, 42-Nickel Minaj, 43-Miami pINK, 44-Mermaid My Day en 45-Kitsch Me If You Can.

Vooral het roze/rode lakje ijkt me erg leuk! Ik ben benieuwd of ze de kwaliteit stiekem wat verbeterd zullen hebben… Ik hoop dat ze de doppen wat steviger gemaakt hebben!

Wat vind jij van deze lakjes?

Liefs, Myrthe

2 gedachtes over “Nieuwe nagellak Catrice!

  1. haha ik wou net zeggen , hoop dat idd de doppen beter zijn geworden, want daar zijn van de vorige serie veel klachten over geweest en ik ook, heb al wat foto`s verstuurt, maar ze hebben belooft dat ik ze vergoed ga krijgen, ben benieuwd, want dan komt het van de week binnen,
    De kleurtjes zijn in ieder geval erg mooi ervan en de glitters ook :)

Geef een reactie

